Gå til innhold

ANNONSE: Hvilke grafikkort foretrekker proffene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"E-sportutvikler: Øystein Aarset. 11 år på Steam. 1 644 timer spillt, Pro-am"

Lol! "pro-am"

You gotta pump those numbers up! Those are rookie numbers!

Haha, må vel dessverre si meg enig. 1.6 og Source var gathers på dagen, pcw på kvelden og LAN i helgene. I GO holdt det egentlig å bli globus, samt å få spilt noen matcher med klanen. Altså, om sant skal sies, skulle jeg gjerne ha fortsatt som før, men hvordan skal man liksom finne tiden til det etter VGS/Uni?? 

Skulle til å si det selv. 1644t er jo ingenting utover 11 år. 6-12mnd derimot...

CS:GO only. Steam begynte vel å tracke tid i 2009, og jeg har ~6k timer siden det.

Lenke til kommentar

Som proff så går jeg på skjermkort med best mulig \ stabile drivere, så det er ikkno annet valg en nvidia, så Titan-Xp er førstevalget... men klart de mente ikke proffene i jobb sammenheng, de mente gamere... da er det korte som produserer mest fps for minst penger.. og siden dette er CS:GO spillere, så trenger de ikkno kraftigere en 1050-ti... men siden de er sponset så er det klart de har 1080-ti.. forskjellen i cs:go er... det er ingen forskjell.

----

Average Jonas : trenger 1050-ti og ett dedikert lydkort (egentlig ikke).

Øystein Aarset : trenger 970 gtx og en razor mus.

REASTEN : trenger 1050-ti og en i7-6700k prossessor.

----

Ingen av proffene foretrekker noe som helst i denne testen, de snakker så generelt at de kunne brukt billige 680 gtx kort å hatt over 300 fps i cs go, og betalt betydelig mindre enn å kjøpe 1050-ti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...