MSInative Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Bli kjent med fire gamere og vinn premie!ANNONSE: Hvilke grafikkort foretrekker proffene? Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 "E-sportutvikler: Øystein Aarset. 11 år på Steam. 1 644 timer spillt, Pro-am" Lol! "pro-am" You gotta pump those numbers up! Those are rookie numbers! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Skulle til å si det selv. 1644t er jo ingenting utover 11 år. 6-12mnd derimot... Endret 5. mai 2017 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
techiii Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 "E-sportutvikler: Øystein Aarset. 11 år på Steam. 1 644 timer spillt, Pro-am" Lol! "pro-am" You gotta pump those numbers up! Those are rookie numbers! Haha, må vel dessverre si meg enig. 1.6 og Source var gathers på dagen, pcw på kvelden og LAN i helgene. I GO holdt det egentlig å bli globus, samt å få spilt noen matcher med klanen. Altså, om sant skal sies, skulle jeg gjerne ha fortsatt som før, men hvordan skal man liksom finne tiden til det etter VGS/Uni?? Skulle til å si det selv. 1644t er jo ingenting utover 11 år. 6-12mnd derimot... CS:GO only. Steam begynte vel å tracke tid i 2009, og jeg har ~6k timer siden det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Nå er det vel ikke medgått tid som definerer hvorvidt du er pro eller ikke, det er vel heller nivået du spiller på osv.. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Nå er det vel ikke medgått tid som definerer hvorvidt du er pro eller ikke, det er vel heller nivået du spiller på osv.. Med så lite timer i gjennomsnittet så har han omtrent ikke spilt i det hele tatt. Beklager. Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Som proff så går jeg på skjermkort med best mulig \ stabile drivere, så det er ikkno annet valg en nvidia, så Titan-Xp er førstevalget... men klart de mente ikke proffene i jobb sammenheng, de mente gamere... da er det korte som produserer mest fps for minst penger.. og siden dette er CS:GO spillere, så trenger de ikkno kraftigere en 1050-ti... men siden de er sponset så er det klart de har 1080-ti.. forskjellen i cs:go er... det er ingen forskjell. ---- Average Jonas : trenger 1050-ti og ett dedikert lydkort (egentlig ikke). Øystein Aarset : trenger 970 gtx og en razor mus. REASTEN : trenger 1050-ti og en i7-6700k prossessor. ---- Ingen av proffene foretrekker noe som helst i denne testen, de snakker så generelt at de kunne brukt billige 680 gtx kort å hatt over 300 fps i cs go, og betalt betydelig mindre enn å kjøpe 1050-ti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå