Mckth2 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Skal ta teori eksamen som privatist, den er vell ikke super vanskelig å bestå? Har ikke tatt vg2 kjøretøy, jeg gikk rett ut som lærling mens jeg leser til kjøretøy eksamen ved siden. Skal ærlig si at jeg ikke har lest mye, men skulle det ikke holde med den praktiske opplæringen jeg får på verksted til å bestå vg2 eksamen? Hva er de aller viktigste punktene jeg må forberede meg På? Lenke til kommentar
Albi Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Den tverrfaglige eksamen for yrkesfaglige løp skal være praktisk, og tilnærma lik noe du kan gjøre i arbeidslivet. Det er vanlig å bli lærling som noe med "feil" vg2-år, og da skal læretida i bedrift gi deg nok kompetanse til å bestå eksamen uansett. Jeg går data&elektronikk så jeg kan ikke hjelpe deg med læremål, men jeg fant denne tråden av no tidligere eksamensgreier for vk1(vg2) kjøretøy. http://www.bilforumet.no/topic/241662-eksamen-vg2-kjoretoy/ Endret 6. mai 2017 av Kabelsatan Lenke til kommentar
Mckth2 Skrevet 7. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Takk for svar! Så eksempel fra en av oppgavene fra den tråden du sendte, skal jeg bare enkelt og greit forklare hva jeg ville gjort dersom jeg fikk en jobbordre som det? Hvordan jeg vil begynne, feilsøke, reparere bilen? Det skal vell ikle skrives som en rapport, måten jeg skriver på må vell være som en sammenhengde ordrett stil ? Endret 7. mai 2017 av Mckth2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå