Gunnar Fagerli Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Nordic Light Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Flott dokumentasjon av de fremmøtte og interessen for foto . Og når været er som på bildet kan det knapt bli bedre . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Takk Alec! Jeg deltar litt mer i år enn de siste årene. Koselig kveld sammen med disse positive menneskene. Gleder meg til fortsettelsen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Takk Alec! Jeg deltar litt mer i år enn de siste årene. Koselig kveld sammen med disse positive menneskene. Gleder meg til fortsettelsen. Mvh Gunnar Hei igjen Gunnar ! Håper at du og dine medfotoografer får en fin og opplevelsesrik fotofestival . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Takk Alec! Jeg deltar litt mer i år enn de siste årene. Koselig kveld sammen med disse positive menneskene. Gleder meg til fortsettelsen. Mvh Gunnar Hei igjen Gunnar !Håper at du og dine medfotoografer får en fin og opplevelsesrik fotofestival . Alec Takk igjen! Nå må jeg gå til køys for å stille uthvilt til kl.08.30 i morgen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Heldige med været! Bedre enn dette kan det vel knapt bli Kos deg! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Heldige med været! Bedre enn dette kan det vel knapt bli Kos deg! Takk Helene! Travelt i dag. Jeg var på et gripende foredrag i går kveld med Jane Evelyn Atwood hvor hun viste bilder fra gateprostituerte i Paris, aids syke og fanger, også dødsdømte fra hennes hjemland. Jeg har lagt det ut på foto.no hvis du er interessert. Ha en fin dag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Ja, det ser faktisk ut til at de får sollyset rett i lyskastera. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Finfin dokumentasjon.. Ja, her skulle man absolutt vært! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Takk til Roar og Fredrik! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Ja så blev du da midt punkt her...ikke tosset..af hele den store mængde mennesker her vh Suss Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Kos deg på fotofestivalen. Der er jeg sikker på du får masse fine opplevelser Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Kos deg på fotofestivalen. Der er jeg sikker på du får masse fine opplevelser Takk til sussss og Knut, "vårens vakreste eventyr" i min elskede hjemby. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg