Minty123 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 bare jeg som reagerer kraftig på at headsett utvalget til komplett er håpløst dårlig? BARE billige greier.. ingenting for gamere som vil ha noe stort med god lyd Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 bare jeg som reagerer kraftig på at headsett utvalget til komplett er håpløst dårlig?BARE billige greier.. ingenting for gamere som vil ha noe stort med god lyd Det er derfor du skal kjøpe headset fra et annet sted en komplett... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Det er derfor du skal kjøpe headset fra et annet sted en komplett... Gullkorn, gullkorn! Endret 4. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Skal man ha ordentlig headset, så leter du ikke på Glapris liksom... da går du til en skikklig forhandler, gjerne hifi saker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Men glapris er så koslig, gla'e folk der .) =P Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 de burde alikavell skjerpe seg.. poenget er vist jeg kjøper en hel maskin på komplett er d surt å måtte kjøpe et headsett på microplex eller lignende.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 har foresten kjøpt headsett på "gladpris" før (class ohlson) kansje dårlig.. men praktisk for cs gamere med kort lunte som ofte kan komme til å knuse noe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da kjøper du HVERTFALL IKKE headset på microplex da, det eneste de selger der er et headset ifra vifteprodusenten Zalman Da er det bedre å kjøpe et Trust Headset på komplett altså.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 har ødelagt et par sånne skal kjøpe et nice et nå som jeg har sluttet med cs og headsett pr år har gått kraftig ned Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da kjøper du HVERTFALL IKKE headset på microplex da, det eneste de selger der er et headset ifra vifteprodusenten Zalman Da er det bedre å kjøpe et Trust Headset på komplett altså.. De har begynt å selle KOSS Headset. Koss er kvalitet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Åja stemmer .. Jeg glemte at de har begynt å ta inn Koss..har koss selv, det er jo konge bra det.. Trudde de kun hadde Zalman saken jeg, men jaggu har de ike fått in Koss og Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) jeg har et koss nå.. er storfornøyd med d.. men d begynder å dette fra hverandre:) kan ikke kreve garanti fordi d er søren meg blitt dårlig behandlet.. slapp en 19" skjerm på d på et lan (ikke med vilje seff) og d virket fint men så en dag sluttet venstre siden å funke.. men så en dag uten internett loddet jeg litt småting på plass inni d å d funker som aldri før.. men har mer en en maskin.. og trenger enda et headsett min konklusjon er at koss ruler innen headsett.. men poenget mitt fra begyndelsen av er at komplett som er en seriøs bedrift ser ut til å ta inn headsett fra restlageret til europris edit : de har vist bannekontroll her Endret 4. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Da kjøper du HVERTFALL IKKE headset på microplex da, det eneste de selger der er et headset ifra vifteprodusenten Zalman Da er det bedre å kjøpe et Trust Headset på komplett altså.. hey! ikke diss det headsettet...det funker meget bra! kanskje ikke verdens beste på film/musikk, men til spilling = topp! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Trust 410 bass ble vondt å ha på seg i lengden, og det hang ikke skikkelig på hodet. men d kan jo hende det er hodet mitt som er skeivt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå