LMH1 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 hei vet noen om det er bug på Visual Studio 2017 som kan føre til spill henger seg? Har forrige uke reinstallert operativsystemet så det er neppe problemet, eller build 15063.250 kan være problemet? Noen som vet hvordan man kan feilsøke? Da pcen henger seg i dette området så må bare avslutte oppgaven for å pcen skal oppføre seg normalt, skulle ikke trenge ECC rambrikker for slike ting? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Dette skjer fordi VC er et utviklingsmiljø som kobler kode som feiler til debugging. Som du ser er det en exception i en .exe. Du kan prøve å avinstallere VC for å se om feilen er ikke-fatal nok til at programmet klarer å fortsette uten at det avslutter, med mindre du vil prøve å justere dette i VC. ECC er neppe noe som ville hjulpet på her, gitt feilmønsteret. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 VC kan gjøre det samme med programmer, ikke bare spill. Jeg hadde samme problemet med VC 2005 på en arbeids PC. Det er pga VC var satt som "Default Debugger" mener jeg å huske. Så jeg ble så forb... at jeg satte Visual Studio 2005 Remote Debugger service til "Disabled". Etter det har jeg ikke hatt problemer med dette. Men er mulig det ikke er noe lurt å gjøre det slik, selv har jeg ikke merket noe til andre problemer pga av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå