AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Stemmer det at renten blir halvert når man fyller 34 år? Anonymous poster hash: 6a6c4...e4f Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Kontoen gjøres om fra en BSU-konto til en vanlig sparekonto i de fleste banker såvidt meg kjent. Renten på BSU er kunstig høy og et rent tapsprosjekt for bankene, så den settes nok ned til den samme renten som alle andre sparekontoer. Rundt 1,5% vel? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Vanlig BSU beholder BSU rente i de aller fleste banker. Andre boligspareprodukter gjør det stort sett ikke. Jeg fant ikke noe prisinfo utover reklamemateriellet på Nordea sine sider så jeg vet ikke angående den kontoen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Så man beholder ikke den gode renten etter fylte 34 på vanlig BSU i Danske Bank heller? Da er det med andre ord bare å bruke det til å betale ned på lånet straks man fyller 34? Anonymous poster hash: 6a6c4...e4f Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Jo, man beholder rente etter 34 på vanlig BSU i Danske Bank. 2 Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg tar feil, ser ut som om rentesatsen forblir uendret. Beklager dårlig informasjon fra meg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg tar feil, ser ut som om rentesatsen forblir uendret. Beklager dårlig informasjon fra meg Ingen skade skjedd. Alle kan ta feil. Anonymous poster hash: 6a6c4...e4f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå