PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 PLATE`? Du snakker om den de brant hjemme på rommet sitt? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 PLATE`? Du snakker om den de brant hjemme på rommet sitt? Kan ikke ha vært noe annet.... De går sikkert å selger til klasse kameratene sine å trur de er skikkelig kule Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Videoen var jo bare fet da EDIT: Offesiel "fanside": http://www.megacrazy.com/hiphop/index.htm Endret 9. desember 2003 av Garbion Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) "Magnus: Har tre brødre. Spiller _fiolin_ det er ikke akkurat så morsomt.... men vel,vel" Sprutlattis. Bærum-blæringer sier jeg bare. Genial låtskriving. We have a mission ? Vision. I tought i should throw you out of the window. If you dont listen to me you see I made a promise-promise-promise! So a fish for me Happy Happy! We have a vision,Mision! But I don?t go out and tell the Happy vision because of the Happy assholes on earth. Yeah!Yeah!YeAaah! I won?t tell the Happy hillbert around the ground. You should go on mey. With mey you can you stay into the next day! Hooooouuu! YOU SHOULD PAY TO ME AND THEN WILL YOU SEE AND MAYBE YOU SHOULD BE DIE! We have a mission vision but it occupy the vision. His the Happy asshole! YEEEAH! And ?A big thing?is my name and its insane. Maby baby can I kiss within and you frickin? asshole. YEEEAH! We are very cool from the school and now we say goodbye And you should die! We have a mission but it will occupy the vision. Listen the Happy asshole! YEEEAH! We have a mission vision but I can?t tell the mission kiss my motherfucking asshole YEAH! YEAAAAAAAAH! Endret 10. desember 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 topp 20 neste! JAAAY! YOU SHOULD BE DIE! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 YEEEEEEEEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jaja sånn går no dagan. Setter heller på litt Darkthrone her ja tenker jeg ææææÆÆÆÆÆÆæÆÆæææÆÆÆæææÆæÆæÆæ, steike for noen fine brøl det er på han vokalisten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, og den blir nok optimalisert om jeg setter den i Dolby Surrond Anlegget!!! Hehehehehe-.... men apropos fiolinen, så må vel alle elver på en steinerskole spille et instrument... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 for å quote et geni(som jeg forøvrig ikke husker hvem var): *prøve å holde inne* . .. ... .... *hummmrreeeeeee* ....... ......... .......... *buldre* .................. BWHAHAHAHAHHWHWHHAWHAHWHAHHAAHAHHAHWHAHWHAHWHWA!!!! med dette takker jeg for meg, og håper at dere får en fortsatt meningsløs dag... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dere skjønner vel at disse gutta gjør dette kun på kødd ? Ellers dør jeg på meg.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg er redd de tror de kan dette jeg... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg er redd de tror de kan dette jeg... :!: Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 likte også doringenes herre(http://www.megacrazy.com/animasjon/doring.html) fra megacrazy(NOT!!) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har bare en kommentar til den videoen: Alteffire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå