fAight Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De gutta burde investere i noe man faktisk kan kalle en mikrofon! brukte sikkert et "cs-headset" Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 irooniiiiii...... Hva mener du med ironi? at det er kødd kanskje? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Fant den nye musikkvideoen på et annet forum. http://www.megacrazy.com/animasjon/amission.html Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Fy fafo så bra!!! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 F******** Fa****n, den musikkvideoen er ABSOULUT det morsomste jeg har sett på lenge. til ham som leget den. Lurer forresten på om "hiphopbamsene" vet at sangen deres er dagens latterkule for haugevis av nerder Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Fant den nye musikkvideoen på et annet forum. http://www.megacrazy.com/animasjon/amission.html AHHHHHH HHHHHAHAHAAAAAAAAA AHAHAHAHHA HAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAHHHHH HHHHHHHH HHHHHHHHH HHHHA AAAAAAAAAAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAA HHHHHHHHH HAHAHAAAAA AAAAAHAHAHAHHAHAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH HHAHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!! Har f*** ikke ledd så bra på lenge Endret 8. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ACK! must... kill... eJay... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jeg tenker på hva jeg skal ha til middag når jeg hører den!!!! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jeg tenker på hva jeg skal ha til middag når jeg hører den!!!! ??????? Middag? Hvorfor tenker du på middag når du ser det der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Var det ikke en av idol-dommerne som sa noe i den duren?` Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Misforstår jeg nå, eller var den sangen med på Idol?? Og har den faktisk blitt spilt OFFENTLIG . Tror jeg hadde lagt meg på motorveien hvis det var min sang, og den ble spilt på Idol. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 irooniiiiii...... Hva mener du med ironi? at det er kødd kanskje? ironi er ikke ett synonym for kødd/spøk. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 irooniiiiii...... Hva mener du med ironi? at det er kødd kanskje? ironi er ikke ett synonym for kødd/spøk. Akkurat. HeRbie: Vennligst fjern deg selv fra genbassenget. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nei, A(mellomrom?)mission ble ikke spilt på Idol (ikke det at jeg har sett det tho :o ), men frasen JoachimR brukte, ble også brukt av en av dommerne i Idol, ut ifra hva jeg forsto. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 I det minste burde det være en bra animasjon av videon. Nei!!!! Det er loop Ellers Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Soldier_448 forstod! Jeg innbiller meg at en av "atistene" på Idol fikk høre av dommeren at han tenkte på hva han skulle ha til middag mens de sang... Mulig jeg tar feil, og mulig at de ikke hadde kommet til idol en gang... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Fant den nye musikkvideoen på et annet forum. http://www.megacrazy.com/animasjon/amission.html MOAHAAHAAAAAAHAHAHA! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hehe, viste musikkvideoen til en i klassen i dag, og han lo så mye at det ble en ROFL bokstavelig talt. Tror aldri jeg har sett noen le så mye, og denne karen høren omtrent bare på beinhard blackmetal, iallefall ikke hiphop. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 FY ****** det der er det aller beste jeg har hørt i hele mitt liv *kjøpe plata* (NOT) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå