KimNK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Last ned sangen nederst på sida. http://www.hclausen.net/magnus/ Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 "we are very cool, from school" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 AAAAHAHAHHAHAHHAHAHAAAAAAAAHAHHHHHAHAHAHHAHAHHAHA!!!! "A mission, kill the Happy asshooolleeee, yeeeeeeee!" "Happy Happy asshole, Happy mission asshole" "we are very coole from the school and now you say goodbaaaaaaj... blalblall.. television.. jeeeeee" Det har jeg alltid sagt, hip-hop eJay er skadelig... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 HalTan har rett Det var eJay som hadde være på besøk, ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Onkel eJay =)=)=) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *ROFL* ET Spørsmål: Hvilken amerikansk rapper har laget filmen " 8.mile"? A. Jay-p B: Eminem C: Snoopy Doog Jeg tipper Snoopy Doog Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er jo klart at de burde lagt ut KatapultPinneMannen istedenfor. Føler på meg at den kommer til å bli en hit innen hip-hop miljøet. A Mission ¨slår sikkert også igjennom med den orginale teksten. Men seriøst, VELDIG lenge siden jeg har ledd så godt. FYYYYYYY F****** så latterlig Lenke til kommentar
Npt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hahhaha! Det er jo helt usammenhengende! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hehe, det var jo nesten søtt..! Les litt om dem, så ser dere hvor de har hentet "inspirasjonen" fra; fiolin og Fleksnes? ...huff, vi er egentlig litt slemme som ler av dem, da...MOHAHAHAHAH Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Fleksnes og fionlinspilling fører intet godt med seg! Her sitter jeg og ler så mamma snart våkner! Nei huff, godt det finnes sånne vi kan sitte å le av da! Ju shud daj!!!!!!!! Også så fantastisk engelsk!!! Endret 5. desember 2003 av JoachimR Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 irooniiiiii...... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 irooniiiiii...... Hva mener du med ironi? Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Den cd'n MÅ jeg ha meg. Syns den demo sangen var skikkli bra Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Herre... Hva folk gjør for litt oppmerksomhet.... Det er noe av det værste jeg har hørt MMMUUHHAAAAAAA :lol: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De gutta burde investere i noe man faktisk kan kalle en mikrofon! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De gutta burde investere i noe man faktisk kan kalle en mikrofon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå