Joachim_F Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Og det er ikke Microsoft, så spillet kommer til PlayStation også.<br>Alan Wake-skapernes nye spill får utgiver Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Litt synd hvis det aldri kommer noe AW 2, men Remedy har jo vært flinke til å lage gode spill så tipper dette også blir bra. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Litt synd hvis det aldri kommer noe AW 2, men Remedy har jo vært flinke til å lage gode spill så tipper dette også blir bra. Huff Ikke si aldri, i live my life, clinging to the hope of returning to Bright Falls 2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Max Payne 4? Rockstar som eier rettighetene til Max Payne nå, så er de som blir å lage det iallefall. Etter det som, i mine øyne, var et forferdelig dårlig Max Payne 3 i sammenligning med 1 og 2, så håper jeg de lar det ligge dødt. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Det blir ikke en oppfølger, det står ganske tydelig i pressemeldingen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 At det kommende spillet ikke er en etterfølger er jo klart, men spørsmålet er jo om det noensinne kommer til å bli noen AW 2. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Eneste spillet jeg vil ha ifra Remedy er Alan Wake 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå