OHJohansen Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Byr på både kraftig maskinvare og ganske hyggelige priser.Her er Microsoft Surface Laptop – norske priser avslørt Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Men prisen er altfor høy! 128+4GB ram er altfor svakt og 14000 for en Macbook air er altfor dyrt -.- Sett den til 12000 så kanskje Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Starter på 10 999 kroner Dyrt for en Surface RT. Går det an å oppgradere til fullverdig Windows-versjon, med støtte for, you know, Windows-programvare? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Starter på 10 999 kroner Dyrt for en Surface RT. Går det an å oppgradere til fullverdig Windows-versjon, med støtte for, you know, Windows-programvare? Du kan oppgradere til Windows 10 PRO og få alle muligheter ja. 4 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Med tanke på at man oppgradere til Win10Pro gratis i 2017 på denne, ble det straks mer interessant (https://www.theverge.com/2017/5/2/15519464/microsoft-surface-laptop-free-windows-10-pro-upgrade) Men mangel på USB-C-lading gjør den dessverre fremdeles uaktuell. 3 Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 kommer fargevalgene til norge etterhvert? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 (endret) Det kommer nok, nå er ikke usb-c enda så stort at det trengs så jævlig sårt. Hvis behovet er stort så finnes det andre alterntiver, men da er vel prisen også enda høyere tenker jeg. Sette USB-C på et produkt er heller ikke grattis, 99% sikker på det. Endret 3. mai 2017 av nagina Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Mulig det blir en i7 modell till å erstatte Macbooken her faktisk. Eneste nedturen er jo mangel på USB-C lader. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 4gb ram som standard, faen meg værre enn Apple jo 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Dog har jeg veldig lyst på en. Har stasjonær spill pc, så en laptop jeg kan ha med meg en hel dag uten aldri å tenke på batteri hadde vært herlig. Det neste jeg savner er at det ikke finnes en modell ala space grey. Altså mørk grå, tror det hadde vært utrolig sexy. Lenke til kommentar
simolo Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Skjønner ikke hvorfor den i det hele tatt leveres med Windows 10 S når den er potensielt så kraftig speccet og prisen starter på 5-sifret. Enten så kjøpes den av A) Noen som ikke tenker ytelse per krone og kan leve med W10S til surfing av Facebook, eller B) Noen som etter 1 uke finner ut at Windows 10 S blir en enorm flaskehals i det hele. Satser Microsoft på å tjene inn pengene på folk som må velge Pro i ettertid? Lenke til kommentar
tHz Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Litt drøyt å selge en dual core i7 CPU for 23.299,- Minste modell med 4GB ram er også et underlig valg i 2017, spesielt når den koster over 10.000 Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 *HELT* ubrukelig skrap. Du kan ikke installere andre nettlesere. Du låses til Bing som søkemotor. Du kan bare kjøre programmer fra Microsoft Store. Prisen er hinsides. Det er en glorifisert iPad uten app utvalg og økosystem. Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Mulig det blir en i7 modell till å erstatte Macbooken her faktisk. Eneste nedturen er jo mangel på USB-C lader. Den kan utelukkende kjøre apper fra Microsoft store. Det er en glorifisert iPad pro uten app utvalget og økosystemet til Apple. Jeg kan ikke se for meg at denne kan erstatte en laptop for brukere i dette prissjiktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Mulig det blir en i7 modell till å erstatte Macbooken her faktisk. Eneste nedturen er jo mangel på USB-C lader. Den kan utelukkende kjøre apper fra Microsoft store. Det er en glorifisert iPad pro uten app utvalget og økosystemet til Apple. Jeg kan ikke se for meg at denne kan erstatte en laptop for brukere i dette prissjiktet. Legg til $50 på MS Store så får du fullverdig Windows pro. Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Mulig det blir en i7 modell till å erstatte Macbooken her faktisk. Eneste nedturen er jo mangel på USB-C lader. Den kan utelukkende kjøre apper fra Microsoft store. Det er en glorifisert iPad pro uten app utvalget og økosystemet til Apple. Jeg kan ikke se for meg at denne kan erstatte en laptop for brukere i dette prissjiktet. Legg til $50 på MS Store så får du fullverdig Windows pro. Kan du kjøpe oppgradering til Windows pro? Eller mener du at jeg bare kan kjøpe programmene mine på nytt i Windows store? Det stemmer jo ikke i det heletatt. Utvalget av apper i Windows Store er svært begrenset og mangler en lang rekke av programmene jeg bruker daglig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 (endret) Kan du kjøpe oppgradering til Windows pro? Ja. Det er forøvrig gratis ut året. Endret 3. mai 2017 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Mulig det blir en i7 modell till å erstatte Macbooken her faktisk. Eneste nedturen er jo mangel på USB-C lader. Den kan utelukkende kjøre apper fra Microsoft store. Det er en glorifisert iPad pro uten app utvalget og økosystemet til Apple. Jeg kan ikke se for meg at denne kan erstatte en laptop for brukere i dette prissjiktet. Ikke om jeg oppgraderer til Win 10 pro - som forøvrig er gratis ut året. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Hade bara AMD haft sin nästa APU tillgänglig hade det varit halva priset på denna. Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Kan du kjøpe oppgradering til Windows pro? Ja. Det er forøvrig gratis ut året. Huh. Da er det jo ikke krise om man ender opp med en Windows S maskin. (Ikke at jeg skjøner hvorfor de har laget dette da. Et redusert OS som kan oppgraderes gratis virker jo bare plagsomt for forbrukeren.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå