Gå til innhold

Samsung har solgt bøttevis med S7-telefoner, selv rett i forkant av S8-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr disse tallene at Apple i løpet av det første kvartalet 2017, har solgt like mange iPhone's som Samsung solgte S7 og S7 Edge i hele 2016? Nå segregerer vel ikke Apple sine salgstall så vi vet ikke hvor mange som er iPhone 7 / 7 Plus kontra iPhone 6S / 6S Plus og iPhone SE men uansett.

Lenke til kommentar

S7 har jo vært priset ganske rimelig i tiden før S8 , så det kan jo forklare økt salg; i alle fall her til lands, men tipper det er kjørt tilsvarende aggressive kampanjer i utlandet og. Spaceworld kjørte f.eks kampanje med binding opp mot ICE med 2500 for telefonen (flat). Man får ellers kjøpt den uten binding for 4189 pr i dag. Fremdeles mye telefon sammenliknet med alternativene i samme prisklasse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bare så forbanna synd at min nye s7 knirket i knappen hver gang jeg trykket....holdt på bli gal. Leverte å kjøpte iPhone bare på trass igjen!

 

Får heller spare mer til s8 :)

 

Ikke verst. Ikke bare går du rett i fra S7 til S8, men du går via en iPhone på veien :D

Litt høyt forbruk av mobiltelefoner kanskje? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er kanskje ikke så rart, siden dette er siste sjanse til å få seg en Samsung telefon med opplåsningsknappen på "riktig" sted, og uten bøyd skjerm.

Det er neppe siste sjanse. Galaxy S6 er tross alt fortsatt i salg.

 

Og ja, i og med at S8 har forandret på såpass mye (en del til det verre - fingeravtrykkleser AKA fingermerker på kameralinse, og bøyd skjerm i stedet for flat) så vil nok S7 være attraktiv videre også.

 

Bare så forbanna synd at min nye s7 knirket i knappen hver gang jeg trykket....holdt på bli gal. Leverte å kjøpte iPhone bare på trass igjen!

 

Får heller spare mer til s8 :)

Hvorfor ikke bare bytte inn i en ny S7? Knirkingen er vel ikke akkurat et kjent problem på de fleste S7-enheter der ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er kanskje ikke så rart, siden dette er siste sjanse til å få seg en Samsung telefon med opplåsningsknappen på "riktig" sted, og uten bøyd skjerm.

Det er neppe siste sjanse. Galaxy S6 er tross alt fortsatt i salg.

 

Og ja, i og med at S8 har forandret på såpass mye (en del til det verre - fingeravtrykkleser AKA fingermerker på kameralinse, og bøyd skjerm i stedet for flat) så vil nok S7 være attraktiv videre også.

 

Bare så forbanna synd at min nye s7 knirket i knappen hver gang jeg trykket....holdt på bli gal. Leverte å kjøpte iPhone bare på trass igjen!

 

Får heller spare mer til s8 :)

Hvorfor ikke bare bytte inn i en ny S7? Knirkingen er vel ikke akkurat et kjent problem på de fleste S7-enheter der ute.

 

Dem hadde ikke flere inne :-( Og dama som hjalp meg i butikken var pottesure (EXPERT) pga jeg benyttet meg av 30 dagers åpent kjøp, noe jeg hadde krav på.

Hadde bare en iphone inne igjen på tilbud så da tok jeg den, og får heller spare til nye s8 etterhvert. Er ikke noe spes iphone fan, men måtte bare bli ferdig med røret :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...