Akrabra Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Tittel - Darksiders 3 Utvikler - Gunfire Games Utgiver - THQ Nordic Plattform - Xbox One, PS4 og PC Slippdato - 2018 http://gunfiregames.com/blog-five/2017/5/2/darksiders-iii-announcement Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Tester vannet litt med denne tråden. Vet ikke hvor populært Darksiders er blant folk, men for meg var dette en veldig gledelig nyhet. De to første spillene i serien er utrolig bra, men ble dessverre veldig oversett og solgte ikke godt nok.Det var også store problemer hos THQ på den tiden, og de gikk dessverre under. Nordic Games plukket opp mesteparten av lisensene, og nå får vi se resultatet av det.Utviklerne, Gunfire Games, består av mange av menneskene som jobbet i Vigil Games som stod bak de to første spillene. Har troa på at dette blir bra, å ser frem til mer informasjon igjennom IGN den komme måneden. Håper på en spikra slippdato, og mye gameplay. Endret 3. mai 2017 av Akrabra Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Ble mildt sagt veldig overrasket over at det kom en trailer for et nytt spill i denne serien, fortsatt lenge igjen å vente dog så tør ikke glede meg alt for for mye. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Har ikke spilt disse siden 1'ern og kanskje 10 minutt på 2'ern. Lønner det seg å spille dem før dette ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Er ingen fan av designet til Fury. Og jeg digget 1 og 2, har warmastered edition på Steam. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Så helt grei ut. Digget 1'eren, likte absolutt ikke 2'eren. Denne ser grei ut som sagt, men det som virkelig betyr noe er måten en kan spille det på. Likte alt med 1'eren, måten det føltes, både stemningsmessig og spillmessig, og spillet fanget meg, noe som 2'eren ikke klarte. Følte meg ikke noe knyttet til hovedpersonen i 2'eren og mistet fort interessen. War derimot var en råkul karakter å spille som. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Har ikke spilt disse siden 1'ern og kanskje 10 minutt på 2'ern. Lønner det seg å spille dem før dette ? Sånn som de presenterte historien i de 2 første virker den til og være sammenhengende, men i den traileren ser det ut til at spillet kanskje tar sted før Darksiders, før du spiller War. Uansett jeg anbefaler og spille igjennom begge to igjen. Utrolig undervurderte spil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 (endret) Hehe og jeg ble helt opphengt i DS2 og har ikke spilt så langt i DS1. To måtte jeg fullføre med DLC også. Pluss at jeg jakta på de legendary monstrene etter at storyen var over. Alt fra grafikkstil til voice acting bare satt nagla hos meg i DS2. Endret 3. mai 2017 av Bytex Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Har ikke spilt disse siden 1'ern og kanskje 10 minutt på 2'ern. Lønner det seg å spille dem før dette ? Sånn som de presenterte historien i de 2 første virker den til og være sammenhengende, men i den traileren ser det ut til at spillet kanskje tar sted før Darksiders, før du spiller War. Uansett jeg anbefaler og spille igjennom begge to igjen. Utrolig undervurderte spil Skal se om jeg finner dem på PSstore eller Gamestop i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Steam har Warmastered edition av begge spillene. På PC master race seff. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) http://nordic.ign.com/darksiders-iii/2457/preview/darksiders-3-first-hands-on-preview-ign-first Litt info fra IGN Endret 4. mai 2017 av Akrabra Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Darksiders 1 var awesome, holder på med 2 nå. Bra det også! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg liker den "uendelige" verdenen i DS2, og det er ikke bare kjipe jord-ruiner, det er som å ri fritt rundt i en slags Middle-Earth. Dungeons er også veldig "3D-zelda"-like, noe jeg digget. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 12 mins med pre-alpha gameplay. Liker stilen på grafikken. Mangler litt omph i kampsystemet, men siden spillet er 12 - 18 måneder unna så vil jo det skje mye endringer iløpet av den tiden. Alt i alt ser det bra ut. Gleder meg til å lære mer om spillet. Endret 5. mai 2017 av Akrabra Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg er en stor fan av DS. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg likte at du kan utfordre han våpensmeden i starten til kamp i DS2, og bli MOST på 5 sekunder, men kommer tilbake med høy level og bare tørke gulvet med han. Man føler progress da. 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Vet ikke om det kommer så mye mer fra spillet nå før E3, men det er jo bare noen få uker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå