Aceman2 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Hei! Ofte når jeg starter opp maskinen og går inn på egenskaper for skjerm, står det bare "acer fp751 on...". I enhetsbehandlingen står skjermkortet som disabled! (med rødt kryss over). Når jeg enabler kortet, installeres det normalt. Når jeg restarter og installerer drivere fungerer det helt normalt helt til slutten av installeringen da jeg får feilmeldingen "driveren er ikke kompatibel med skjermdriveren som er installert" Har prøvd med cat 3.8, 3.9, originaldrivere og Omega... Det fungerer normalt etter at driveren er installert, men neste gang jeg skrur av og på maskinen, er det all over again... Skjermkortet er Powercolor 9600pro Bravo. Dette har plutselig begynt av seg selv... Endret 4. desember 2003 av Aceman2 Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det bærbar maksin du snakker om nå?? Eller stasjonær?? Ser mange har snodige problemer med ATi for tiden, test Omegas 3.7 drivere, skal virke normalt. Se om du har gamle drivere som konflikterer med skjermkortet. Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Stasjonær: MSI 845PE max2, P4 2,4 Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmmm.. Skal vi se... Har du hatt nVidias skjermkort i det siste? Isåfall prøv å kjøre Detonator R.I.P ; det kan hjelpe stort. Eventuelt test det samme for ATi (husker ikke hva det heter i farta). Du får begge programmene på www.guru3d.com Også prøv å innstaller Catalyst 3.7 / Omegas versjon av 3.7 Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Hmmm.. Skal vi se... Har du hatt nVidias skjermkort i det siste? Isåfall prøv å kjøre Detonator R.I.P ; det kan hjelpe stort. Eventuelt test det samme for ATi (husker ikke hva det heter i farta). Hadde et G4TI-kort, men det er et par måneder siden det ble pensjonert. Dette problemet begynte i går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå