Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Porsche Cayman... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Stilig tettpå bilde av Porschen. Lurer faktisk på om jeg foretrekker V2. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Enig med Fredrik! Du og andre her inne har litt bedre kunnskaper om slik luksus enn meg. Men fikk med meg at Puerto Banus i Marbella nå var inntatt av fattigfolk som meg i motsetning til tidligere besøk hvor jeg følte meg litt utenfor :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Fredrik og Gunnar ! Her i området hvor bilen stod parkert så det ikke særlig fattigslig ut ,men jeg var jo bare innom en kort stund en formiddag . Altfor kort tid til å se det virkelige bildet . Ellers når det gjelder bil er det klassikerne Porsche 356 og VW boble som fascinerer meg mest . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg