Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vonde legger og føtter. Noen som har erfaring?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Sliter med at jeg får vonde og utslitte legger og føtter ved ståing og gåing. Det har ikke så mye å si hvordan underlag jeg går/står på. Har såler fra ortoped men det hjelper ikke. Ortopeder er ubrukelig og flere fysioterapauter har flere meninger men ingen løsning.

Noen som har vært borti no lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svømming. Og ja, ikke lenge siden jeg leste en artikkel angående ny behandlingsform rundt det der. Tror det var noe lignende meniskeloperasjon, hvor de kutter litt i senebåndet. Klarer ikke å google den artikkelen frem igjen.

Lenke til kommentar

ja kikket faktisk på den NRK saken. Ringte dem og skulle til å spør om råd osv, men rakk såvidt å få fram saken min før dem sa at jeg MÅTTE ha henvisning fra fastlegen før dem skulle høre vurdere meg.

Har forresten vært sjukmeldt 50% i et halvt år.

Det hørtest ikke kjent ut det med Ottestad (eller hva det heter) klinikken. 

Yes har temmelig flat fot. Men det er ikke bare der problemet ligger. (vistnok ifølge flere fysio folk)

Lenke til kommentar

ja kikket faktisk på den NRK saken. Ringte dem og skulle til å spør om råd osv, men rakk såvidt å få fram saken min før dem sa at jeg MÅTTE ha henvisning fra fastlegen før dem skulle høre vurdere meg.

Har forresten vært sjukmeldt 50% i et halvt år.

Det hørtest ikke kjent ut det med Ottestad (eller hva det heter) klinikken. 

Yes har temmelig flat fot. Men det er ikke bare der problemet ligger. (vistnok ifølge flere fysio folk)

Jeg er flat som en planke og kjenner meg veldig igjen i dine beskrivelser. Dog ikke såpass mye smerter/plager som du har, siden du er sykemeldt. Så det er nok noe mer ja, som du sier.

Jeg kunne aldri hatt en jobb hvor jeg gikk eller sto hele dagen ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...