MrLuni Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Sliter med at jeg får vonde og utslitte legger og føtter ved ståing og gåing. Det har ikke så mye å si hvordan underlag jeg går/står på. Har såler fra ortoped men det hjelper ikke. Ortopeder er ubrukelig og flere fysioterapauter har flere meninger men ingen løsning. Noen som har vært borti no lignende? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Svømming. Og ja, ikke lenge siden jeg leste en artikkel angående ny behandlingsform rundt det der. Tror det var noe lignende meniskeloperasjon, hvor de kutter litt i senebåndet. Klarer ikke å google den artikkelen frem igjen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Svømming. Og ja, ikke lenge siden jeg leste en artikkel angående ny behandlingsform rundt det der. Tror det var noe lignende meniskeloperasjon, hvor de kutter litt i senebåndet. Klarer ikke å google den artikkelen frem igjen. Denne? https://www.nrk.no/sorlandet/varig-helseskade-rettes-opp-pa-ti-minutt-1.13455696 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 ja kikket faktisk på den NRK saken. Ringte dem og skulle til å spør om råd osv, men rakk såvidt å få fram saken min før dem sa at jeg MÅTTE ha henvisning fra fastlegen før dem skulle høre vurdere meg. Har forresten vært sjukmeldt 50% i et halvt år. Det hørtest ikke kjent ut det med Ottestad (eller hva det heter) klinikken. Yes har temmelig flat fot. Men det er ikke bare der problemet ligger. (vistnok ifølge flere fysio folk) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Høres ut som om du allerede er 50% sykemeldt allerede så er det en smal sak å få henvisning fra legen for å se om det kan bli bedre. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Det var idag jeg snakket med dem, så tenkte jeg skulle sende en melding til fastlegen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 ja kikket faktisk på den NRK saken. Ringte dem og skulle til å spør om råd osv, men rakk såvidt å få fram saken min før dem sa at jeg MÅTTE ha henvisning fra fastlegen før dem skulle høre vurdere meg. Har forresten vært sjukmeldt 50% i et halvt år. Det hørtest ikke kjent ut det med Ottestad (eller hva det heter) klinikken. Yes har temmelig flat fot. Men det er ikke bare der problemet ligger. (vistnok ifølge flere fysio folk) Jeg er flat som en planke og kjenner meg veldig igjen i dine beskrivelser. Dog ikke såpass mye smerter/plager som du har, siden du er sykemeldt. Så det er nok noe mer ja, som du sier. Jeg kunne aldri hatt en jobb hvor jeg gikk eller sto hele dagen ihvertfall. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Svømming. Og ja, ikke lenge siden jeg leste en artikkel angående ny behandlingsform rundt det der. Tror det var noe lignende meniskeloperasjon, hvor de kutter litt i senebåndet. Klarer ikke å google den artikkelen frem igjen. Denne? https://www.nrk.no/sorlandet/varig-helseskade-rettes-opp-pa-ti-minutt-1.13455696 Det var den ja ^^ Bra jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå