Vaagsnes Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hei! Jeg har en oppgave på Media. Vi skal finne et intervju objekt der vi må intervjue en person. Hovedtemaet er "Fremtiden". Jeg har null niks ideer i hodet om hva det kan være. Jeg har vært litt innpå verdensproblemer og global oppvarming osv. Men det er vanskelig å finne noen som jobber innenfor disse tingene. Gjerne kom med forslag til hva jeg kan intervjue og hvem. mvh: Adrian Lenke til kommentar
wikan93 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Du kan snakke med noen astronomer, å høre hvordan de ser fremtiden. Vil for eksempel mennesker kunne bosette seg på andre planeter? Eller snakke med bilforhandlere om fremtiden til el- hybrid-biler? Hvordan går salget? Selgere dere flere el- hybrid-biler enn før? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Hva med å snakke med noen som utdanner seg til noe? Kanskje et spennende og fremtidsrettet yrke."Utdanner seg til fremtidenPeder (22) utdanner seg innenfor genforskning ved NTNU i Trondheim. Det anslås at man har bruk for mange genforskere i fremtiden.." Spør hva de tenker om fremtiden i yrket, forandringer i samfunnet opp mot yrke etc. Gå inn med funfacts - hvor mange studerer det nå kontra før, omsetning i bransjen ol. __________________________Du kan undersøke fremtidig teknologi. Biler, fly, duppedingser ol._________________________Lag en sak om DNA i straffesaker. Ring kripos eller folkehelseinstituttet. De vil nok gjerne hjelpe deg!Første jeg kom på i farten Endret 5. juni 2017 av Tom&Jerry Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ang DNA i straffesaker vil nok Oslo universitetssykehus være et bedre valg enn folkehelseinstituttet etter at den rettsmedisinske delen ble flyttet til nettopp Oslo universitetssykehus fra januar 2017. Lenke til kommentar
ildsint Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Hvem lager opptøyer med vold og blod ? Journalister kan stå bak dette fordi de skriver hvem burde være statsminister, og hvem skal være president og så videre. De styrer mye om politikk. De mener de har alltid rett. Når de ikke oppnår noe, så lager de skittentøy...... Endret 16. juli 2017 av ildsint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå