AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Er dette normalt? Dama mi plukker kviser på meg hver bidige dag, selv om jeg har gjor det klinkende klart at jeg ikke liker det fordi det rett og slett gjør vondt, og at det er skikkelig irriterende. Jeg dytter hånda hennes vekk, men hun gir seg ikke før hun får tatt den kvisa. Selv om jeg flere ganger har sagt at jeg ikke liker det, slutter hun ikke. Hun gjør det veldig ofte fordi "sånt må jeg tåle". Noen andre som har kjæreste som peller kviser på deg? Og overreagerer jeg? Noen ganger kjennes det faktisk ut som at noen stikker en kniv der hvor hun peller ut kvisen. Anonymous poster hash: dd5ff...1d2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 jenter elsker å gjøre det.... alle mine kjærester har gjort det på meg... Anonymous poster hash: 989cf...52a Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Min gjør det og jeg setter pris på det Kom henne i forkjøpet, da 1 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 La henne bare gjøre det. Da bygger hun opp resistens mot din bakterieflora. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Knips henne under nesen hver gang hun pirker. Man skal ikke pirke på kviser, det kan oppstå sjenerende arr. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Er nok rimlig vanlig vil jeg tro... flere par jeg kjenner som klipper tånegler til hverandre osv... Anonymous poster hash: 03fdb...bb8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg vil ikke si at dette er normalt. Dytt henne vekk neste gang og gi klar beskjed om at du håndterer dine egne kviser, dette må hun respektere. Det eneste det fører til er stygge arr som DU må håndtere etterpå. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Problemet her er ikke at hun peller på kvisene, det er at hun ikke respekterer deg. At det kan bli arr, kommer an på kvisa, er bare en "bonus" som du får kost deg med helt selv.... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Minn henne på at hun får kvisegugge under neglene men hvis hun liker det så.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Ikke ukjent fenomen, det er en grunn til at "popping"-videoer er poppis på youtube. Jeg har bare kjørt full nulltoleranse, og det får de bare finne seg i - ærlig talt. Hvis du ønsker å møte henne på halvveien, kjøp et "black head remover kit"(https://www.amazon.com/Equinox-International-Blackhead-Blemish-5-Pieces/dp/B00KP5TS4Y) så du slipper risiko for bakterier, infeksjon og arr. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Har vært normal praksis her i alle år også Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 1. Kjøp en rull med bobleplast og en sprøyte. 2. Bland majones med litt melk og en liten dert ketchup og la blanding stå litt. 3. Fyll så kvisemiksen din i noen av boblene med hjelp av sprøyta. 4. Når hun trenger kvise-fiksen sin så fester du enten bobleplast lappen på ryggen din eller sender henne til kviseplassen. Ps. Sett en liten teip bit over sprøyte hullet på noen av majones boblene så når noen av dem sprekker så spruter det som litt umodne kviser, da får hun får litt variasjon og spenning! ..eller ikke. 3 Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Først av alt - og selv om det kan virke barnslig - så vil jeg bare si en ting, spesielt siden alle andre ikke har sagt noe om det her: ÆÆÆSSSJJJJJ! Hvam faen vil drive å poppe på kviser til andre, hvor det kommer ut gøgg og dritt, og spruter overalt dersom kvisen er av den art? Hva faen, æsssjj æsjj æsj!Sånn nå, har jeg fått det ut av systemet... Og så nummer to: er hun gæern? Vet hun - og du? - ikke at man ikke skal poppe kviser, fordi da kan man få stygge arr av det? Ta det fra en som sliter med kviser selv, og som sitter igjen med mange arr fra tiden jeg ikke visste at man ikke skulle poppe. I tillegg så skal man ikke ta på acne-prone hud med uvaskede hender; da kan man spre bakterier utover hele ansiktet, og kvise-problemene øker. Og med andres hender vet du jo ikke hvor har vært heller... Og så til det desidert STØRSTE problemet her, som noen andre over også har påpekt. Det er IKKE AKSEPTABELT at en annen person - om det så er kjæreste, kone eller annet familiemedlem - ikke respekterer dine grenser. Hvem er hun til å påføre deg uønsket smerte? Hvis du ikke vil at en annen person skal gjøre noe mot deg, ja, så SKAL DEM IKKE GJØRE DET. At noen popper ut kviser uten samtykke, og i tillegg forårsaker smerte, selv om vedkommende har blitt stoppet flere ganger - there's straffbar legemskrenkelse for ya! 4 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Har tatt alle kviser jeg noensinne har hatt (og kommet til). Har ikke arr etter en eneste en. Er det kanskje en misforståelse ute og går om at man ikke skal klore dem? Skal sies at jeg aldri har vært nevneverdig plaget av problemet. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Det spørs helt hva slags type kviser det er og hvor på er på kroppen. Er forskjell på små kviser (som alle før eller siden får noen av) og store arrgivende kviser som kan se ut som små byller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå