AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hei. Føler meg psykisk utslitt. Var nettopp på bortekamp til et lag og har ikke sovet godt på 2 dager. Har også nettopp fått kontroll over egen økonomi. Har ikke vært psykiske sliten før bortekampen. Kan det være fordi jeg er sliten etter å ikke ha sovet eller kan det ligge noe verre under? Anonymous poster hash: f9eba...906 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Tar ikke lange stunden uten søvn før man merker det på psyken. Det er liten grunn til å tro at det ligger noe verre bak hvis du ikke har hatt problemer med psyken før. 1 Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Tar ikke lange stunden uten søvn før man merker det på psyken. Det er liten grunn til å tro at det ligger noe verre bak hvis du ikke har hatt problemer med psyken før. Takk! Hadde noe i jula 2016 men det varte i 4 dager også ble jeg frisk igjen. Har også jobb i helgene, pluss mange prøver de neste ukene. Kanskje alt dette er en faktor? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hva mener du med psykisk utslitt? At "reservetanken" er gått tom? Hvor lang tid føler du at du trenger som "time out" fra livet du har nå, til at du føler batteriene er ladet igjen? Er dette overfladisk, eller er det noe dypere? Har det bygget seg opp til dette over lang tid? Får du noe positiv støtte og veiledning av rollemodeller eller er du overlatt helt til deg selv? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Hva mener du med psykisk utslitt? At "reservetanken" er gått tom? Hvor lang tid føler du at du trenger som "time out" fra livet du har nå, til at du føler batteriene er ladet igjen? Er dette overfladisk, eller er det noe dypere? Har det bygget seg opp til dette over lang tid? Får du noe positiv støtte og veiledning av rollemodeller eller er du overlatt helt til deg selv?[/ Er nok ikke utslitt men er sliten. Kanskje jeg bare trenger søvn? Anonymous poster hash: 2ed9e...658 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Ok, så du er ikke utbrent. Ja, det kan virke som at mer og riktig søvn er en bra ting å prøve. Du svarer jo nesten på ditt eget spørsmål 1 Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Ok, så du er ikke utbrent. Ja, det kan virke som at mer og riktig søvn er en bra ting å prøve. Du svarer jo nesten på ditt eget spørsmål Er vel inne i en stressende periode kan det virke som. gleder meg til sommeren ja:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå