Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føler meg psykisk utslitt

Anbefalte innlegg

Hei. Føler meg psykisk utslitt. Var nettopp på bortekamp til et lag og har ikke sovet godt på 2 dager. Har også nettopp fått kontroll over egen økonomi. Har ikke vært psykiske sliten før bortekampen. Kan det være fordi jeg er sliten etter å ikke ha sovet eller kan det ligge noe verre under?

Anonymous poster hash: f9eba...906

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar ikke lange stunden uten søvn før man merker det på psyken. Det er liten grunn til å tro at det ligger noe verre bak hvis du ikke har hatt problemer med psyken før.

Takk! Hadde noe i jula 2016 men det varte i 4 dager også ble jeg frisk igjen. Har også jobb i helgene, pluss mange prøver de neste ukene. Kanskje alt dette er en faktor?

Lenke til kommentar

Hva mener du med psykisk utslitt? At "reservetanken" er gått tom?

Hvor lang tid føler du at du trenger som "time out" fra livet du har nå, til at du føler batteriene er ladet igjen? Er dette overfladisk, eller er det noe dypere? Har det bygget seg opp til dette over lang tid? Får du noe positiv støtte og veiledning av rollemodeller eller er du overlatt helt til deg selv?

Lenke til kommentar

Hva mener du med psykisk utslitt? At "reservetanken" er gått tom?

Hvor lang tid føler du at du trenger som "time out" fra livet du har nå, til at du føler batteriene er ladet igjen? Er dette overfladisk, eller er det noe dypere? Har det bygget seg opp til dette over lang tid? Får du noe positiv støtte og veiledning av rollemodeller eller er du overlatt helt til deg selv?[/

Er nok ikke utslitt men er sliten. Kanskje jeg bare trenger søvn?

Anonymous poster hash: 2ed9e...658

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...