Crissy Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hvor gamle sånn ca? Er det bare 19 åringer? Er f.eks 21/22 år gammelt å begynne å studere med der? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Mange som etterutdanner seg og skifter yrkesretning når de er godt over 30. Så lenge du kommer inn så er det ikke noe som heter gammelt. Lenke til kommentar
Crissy Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Mange som etterutdanner seg og skifter yrkesretning når de er godt over 30. Så lenge du kommer inn så er det ikke noe som heter gammelt. Joda, men vil lissom ikke være eldst i klassen.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Starta å studere da jeg var 22, er langtfra den eldste i mitt kull. Mange er ett-tre år yngre, noen er like gamle som meg og noen er eldre enn meg. Virkelig ikke et problem Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Mange som etterutdanner seg og skifter yrkesretning når de er godt over 30. Så lenge du kommer inn så er det ikke noe som heter gammelt. Joda, men vil lissom ikke være eldst i klassen.. Med andre ord så er du villig til å offre en god utdannelse hvis de andre er et år eller tre yngre enn deg.... Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Gjennomsnittsalderen er på rundt 24. Ingen som bryr seg uansett. Har blitt godt kjent med personer som er yngre samt de som er eldre, sånn 30+. Det som egentlig er viktigst er nok at du vil studere det du går for, og jobber hardt. Kanskje lett å komme inn på BI, men ikke så lett å graduere med greie karakterer hvis du ikke jobber for det. Endret 2. mai 2017 av Instinkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå