Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Studieretningsfag?

Pug

Anbefalte innlegg

Noen her som har eller har hatt enten Sammfunnsøkonomi eller Informasjonsteknologi (INA) på VGS? Noen som har peiling på om noe av det er enkelt/interresant/morsomt?

Er det verdt å ta INA? Tenkte jeg skulle ta et tredje studieretningsfag neste år, for å få flere poeng... (Skal ta 2/3 MX og 2/3 FY)

Takker for svar! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke om det het INA det jeg hadde, men var i allefall et datafag. Vi drev stortsett med databaser og Access, samt planlegging av "dataprosjekter"(dvs datastrukturer, implementering av systemer i en bedrift osv). Var helt greit fag, og med minimale anstrengelser fikk jeg 5.

Lenke til kommentar
Husker ikke om det het INA det jeg hadde, men var i allefall et datafag. Vi drev stortsett med databaser og Access, samt planlegging av "dataprosjekter"(dvs datastrukturer, implementering av systemer i en bedrift osv). Var helt greit fag, og med minimale anstrengelser fikk jeg 5.

Ok... Jeg har litt peiling på data, men ikke mye... Kunne tenke meg å lære litt programmering og mer avansert html, og det står i fagvalgsheftet at INA tar for seg det... Det står også noe om forbedring av fimaer ved hjelp av IKT... Uansett, virker egentlig ganske lett, håper jeg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...