Gå til innhold

Studieretningsfag?

Pug

Anbefalte innlegg

Noen her som har eller har hatt enten Sammfunnsøkonomi eller Informasjonsteknologi (INA) på VGS? Noen som har peiling på om noe av det er enkelt/interresant/morsomt?

Er det verdt å ta INA? Tenkte jeg skulle ta et tredje studieretningsfag neste år, for å få flere poeng... (Skal ta 2/3 MX og 2/3 FY)

Takker for svar! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke om det het INA det jeg hadde, men var i allefall et datafag. Vi drev stortsett med databaser og Access, samt planlegging av "dataprosjekter"(dvs datastrukturer, implementering av systemer i en bedrift osv). Var helt greit fag, og med minimale anstrengelser fikk jeg 5.

Lenke til kommentar
Husker ikke om det het INA det jeg hadde, men var i allefall et datafag. Vi drev stortsett med databaser og Access, samt planlegging av "dataprosjekter"(dvs datastrukturer, implementering av systemer i en bedrift osv). Var helt greit fag, og med minimale anstrengelser fikk jeg 5.

Ok... Jeg har litt peiling på data, men ikke mye... Kunne tenke meg å lære litt programmering og mer avansert html, og det står i fagvalgsheftet at INA tar for seg det... Det står også noe om forbedring av fimaer ved hjelp av IKT... Uansett, virker egentlig ganske lett, håper jeg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...