timmcourt Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hei! Jeg heter Tim. Vi har i lekse til fredag i KRLE å skrive en tekst på en side. Vi skal skrive om høytider og hellige tekster i jødedommen. Hvis noen av dere kunne ha hjulpet meg ville jeg blitt veldig glad:) Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Mistenker at du kanskje vil at noen skal skrive den for deg... Lykke til med det Lenke til kommentar
cyanid1 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Hva trenger du hjelp til, sånn helt konkret? Oppgaven er klar og tydelig, og dagens ungdom er så heldige at de har noe som heter google, der du finner alt du trenger til oppgaven din. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Hei! Jeg heter Tim. Vi har i lekse til fredag i KRLE å skrive en tekst på en side. Vi skal skrive om høytider og hellige tekster i jødedommen. Hvis noen av dere kunne ha hjulpet meg ville jeg blitt veldig glad:) Jeez, bare en side og du trenger hjelp til det også? Siden det bare er en side, så tror jeg du allerede har nok i lærerboka di; bare utfyll det med litt info fra Google, som noen over her nevner... Lenke til kommentar
cyanid1 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Hei! Jeg heter Tim. Vi har i lekse til fredag i KRLE å skrive en tekst på en side. Vi skal skrive om høytider og hellige tekster i jødedommen. Hvis noen av dere kunne ha hjulpet meg ville jeg blitt veldig glad:) Jeez, bare en side og du trenger hjelp til det også? Siden det bare er en side, så tror jeg du allerede har nok i lærerboka di; bare utfyll det med litt info fra Google, som noen over her nevner... Det er unødvendig å ha den holdningen overfor en unge på ungdomsskolen. Det er greit å mene at han er lat, men det er unødvendig å formulere deg på en så nedlatende tone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå