Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Og, Gud hjelpe meg, de har dratt "King"-navnet opp av grava. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) https://www.chess.no/ Ja det er veldig bra pris på 15 GB de 2 første månedene. Problemet vil tro det er slik man må si opp ellers går prisen opp etter 2 måneder. Men jeg er mere interisert i: https://www.chess.no/abonnement/bredbaand Det er veldig mye dårligere avtale. Endret 2. mai 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 De oppdaterer hele tiden, ser jeg. Foreløping virker ikke nedtrekksmenyen i prisoversikten "i utland". Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Det var som jeg hadde en mistanke om, de kom til å kopiere Talkmore sine priser på abonnement med EU/EØS-bruk inkludert. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 De oppdaterer hele tiden, ser jeg. Foreløping virker ikke nedtrekksmenyen i prisoversikten "i utland". Fikk bekreftelse på netopp med samtale med chess at datapakkene vil ikke virke i EU før 1 juni. Så de er vel litt tidlig ute med gode tilbud så da blir det feil å bruke EU logo i så fall. Irriterende kontantkort brukere ikke kan bestille datapakke og betale på forskud. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Da gjenstår det å se hva som skjer med OneCall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Chess opplyser om at trafikk innen EU, f.eks fra Danmark til Tyskland er inkludert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Jeg fikk melding fra chess i går tror jeg, da sto det at det ikke ble noen prisøkning på kontantabonnementene mine ihvertfall, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 OneCall kommer med nye priser i juni pga inkludert innhold i EU/EØS: OneCall Mobil 1 GB - 229,- /mnd OneCall Mobil 2 GB - 249,-/mnd OneCall Mobil 4 GB - 299,-/mnd OneCall Mobil 8 GB - 399,-/mnd OneCall Mobil 15 GB - 499,-/mnd Disse prisene vil ikke gjelde eksisterende kunder dog. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hahaha for noen priser. Og de der reklamerer med at de er billig. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 (endret) lønner seg å gå for: https://www.chess.no/ 15 GB i dag, og si opp før det har gått 2 måneder, kun 200 kr. Ulempen er jeg er usikker på det er bindingstid på det. Men godt mulig det ikke er mange som trenger mobildata særlig de som betaler for bredbånd. Onecall\chess vil bli like dyre i sommeren tror jeg. Er irriterende man ikke får telia simkort og kan velge hvor man vil kjøpe datapakke i. Hadde vært bedre hvis datapakke selges som kodekort slik kontantkort slik man lettere slipper å si opp avtalen ved prisendringer. Endret 3. mai 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå