akelbo Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Nye utfordringer, vanskeligere monstre og Korok-sporing er blant nyvinningene som er på vei.Slik blir The Legend of Zelda: Breath of the Wilds første innholdspakke Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Trial of the Sword virker artig. Korok mask og path mode er gode ting å ha når man prøver å nå 100%, men jeg håper de blir tilgjengelige ganske sent i spillet, for jeg tror de vil ødelegge litt den følelsen av å utforske ukjent terreng helt på egen hånd. Synes det virker greit, men det er ikke verdt prisen enda. Det kommer jo mer til vinteren, men jeg liker ikke å betale for ting før jeg vet hva innholdet er. Irriterende dilemma Nintendo har laget her. . . Lenke til kommentar
XinoN Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 179kr er jo nesten gratis, kjøpt samme dag den kunne kjøpes bare for og få kul T shirt til Link Gleder meg til utvidelsen 8) Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 179kr er jo nesten gratis, kjøpt samme dag den kunne kjøpes bare for og få kul T shirt til Link Gleder meg til utvidelsen 8) 160kr står det på eshoppen Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Dere glemte da det viktigste: Tingle-drakt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå