Gunnar Fagerli Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 The festival Hotel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Det var to kule bilder som på diskret måte reklamerer for Nordic Light. Det hadde vært moro å vært der, men jeg får vel konsentrere meg om å betale restskatten min i stedet..sukk.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Det var to kule bilder som på diskret måte reklamerer for Nordic Light. Det hadde vært moro å vært der, men jeg får vel konsentrere meg om å betale restskatten min i stedet..sukk.. Takk Helene! Da er vi to, jeg har aldri hatt så stor restskatt som for inntektsåret 2016. Ha ei fin uke likevel! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Takk for fin innbydelse! Blir nok en tur til helgen, ja... Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Takk for fin innbydelse! Blir nok en tur til helgen, ja... Viser til foto.no Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Skulle likt og vært der, men restskatten tynger faktisk meg også, og skal jobbe i helga uansett. Kommer flere muligheter.. Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 To flotte bilder , med fin refleksjon - hr Gadaffi ? - v1 og fint fasadefoto i s/hv - v2 . I v2 ville jeg ha kuttet i venstre side slik at det lille vi ser av vinduet forsvinner , og på høyre side et kutt langs husveggen samt et lit kutt nede slik at flekkene i nedre venstre hjørne forsvinner og vi får en renere bunnlinje . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Takk til Fredrik og Alec! Muammar Gaddafi og andre i vindu over gaten hvor festivalhotellet er reflektert er litt historie fra tidligere års utstillinger. Rene linjer og kutt på slike motiv er jeg og mange med meg ikke så opphengt i. Hull i asfalt og renere bunnlinje er et hint til rette vedkommende hvis de skulle være inne på fotosider, noe de sikkert ikke er :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg