Fredrik N. Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 kringlehøa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Jeg har jo klart tilkjennegitt at jeg ikke er så begeistret for snøen lenger, men bildene dine fra vår kjære Trollheimen synes jeg er fantastiske. Jeg bannet vel ikke:-). Likte dette veldig godt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 For vildt...måske skal man prøve at fjerne lidt blå skær...men ellers meget smukt ser det ud..der skulle lige komme nogen ned af bakken på ski :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hei, Nydelig og "mykt" bilde. Kanskje kunne du prøvd et lite bunnkutt for å roe ned bunnlinja? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Flott stemningsbilde FN ? Mvh LO ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 .... og noen får aldri nok snø. Men bildene er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Meget bra Fredrik. Som jeg ser har dere også mye vinter der. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Var mer snø enn i påsken faktisk og Suss kan sikkert se skisporet oppover lia med to mennesker. Løypa går til Innerdalen. Og takk til tips om kutt nedentil, Helene. Takker for kommentarene!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Flott vinterbilde med fin stemning , men nå er jeg lar for vår/sommer . V2 ble best etter bunnkuttet . Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Og takk til deg også, Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg