Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Mye rart utpå der nå. Lucas... Assist fra lucas. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 HERREGUD CAN TILGI ALT GALE EG HAR SAGT MOT DEG Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 ffs det der var et vakkert mål!! Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Emre Can ga meg nettopp en boner Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det målet ville den ekte Ronaldo ha vært stolt av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Liverpool trenger et buffermål. Ikke trygg på denne ledelsen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Liverpool trenger et buffermål. Ikke trygg på denne ledelsen Ett? Tre mål. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Lucas' tredje assist på fem kamper. Godt vi har flere brasilianske magikere når én må ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Origi har åpnet bedre i 2.omgang Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Lucas' tredje assist på fem kamper. Godt vi har flere brasilianske magikere når én må ut. Nå mangler det bare at han scorer et mål i PL. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Krisedårlig av Watford. Utrolig at de ikke rykker ned. Klarer ikke et eneste trekk i laget! Liverpool mister også ballen mye. Mye kjedelige og lite velspilte kamper i PL den siste tiden. Endret 1. mai 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Lucas' tredje assist på fem kamper. Godt vi har flere brasilianske magikere når én må ut. Nå mangler det bare at han scorer et mål i PL. Ja, spør du meg burde han tatt frisparket i stedet for Milner tidligere. Kunne ikke blitt stort verre uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå