Vallhall Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hei Noen som vet hva som kan være problemet?. Jeg tror dette problemet kom etter Android 7.0 Takk på forhånd Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hvilken teleleverandør har du? Er det Telia, kan det være noe de må gjøre teknisk hos seg. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Takk for svar! Jeg bruker Telenor. Var på elkjøp og tok opp problemet, å de sa Telenor var klar over dette, og jobbet med en oppdatering. Problemet løste seg ved at jeg handlet en S8+ på impuls. Ble ikke akkurat imponert av forskjellen Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Andre med Android som opplever at MMS'er man sender med folk ikke havner i samme samtalen som SMS'ene, men i en egen gruppesamtale med vedkommende og ditt eget nummer som deltakere? /hijack Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Andre med Android som opplever at MMS'er man sender med folk ikke havner i samme samtalen som SMS'ene, men i en egen gruppesamtale med vedkommende og ditt eget nummer som deltakere? /hijack Høres ut som Google sin meldingsapp, som virker å være litt på bærtur for tiden (testet nylig med liknende resultat). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå