the_lo0nytick Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det er mange Abit NF7 V2.0 men hvilket kort av disse bør jeg velge på komlett vær så snill å gi meg en link til kortet? Tusen hjertelig takk for svar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette Det var da strengt tatt bare to. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 DetteDet var da strengt tatt bare to. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) DetteDet var da strengt tatt bare to. feil, det finnes tre NF7-HK "vanlige" NF7, i tillegg til -S, -M Endret 5. desember 2003 av suzze Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 s er med serial ata og m er med skjermkort vis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 feil, det finnes tre NF7-HK Daahhh... Det var på komplett jeg snakket om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå