Fotoskrulla Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Med solnedgang i speilet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Et flott bilde i bildet med en flott og medbrakt ramme omkring . Fin komposisjon . Er dette den røde sportsbilen du hadde bilde av forleden ? Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Dette var jamen et snasent bilde! Godt jobba! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Et flott bilde i bildet med en flott og medbrakt ramme omkring . Fin komposisjon . Er dette den røde sportsbilen du hadde bilde av forleden ? Alec Dette var jamen et snasent bilde! Godt jobba! Hei gutter Ja dette er Viper'n jeg hadde bilde av her en dag. (en helt vill muskelbil, handmade in America) Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg tok ganske mange bilder før det dukket opp ett som ble sånn nogen lunde bra. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Er fartsvidunderet parkert og fotografen i passasjersetet? Stemningsfullt med flott solnedgang. Grete-tur tror jeg vi kalte dette i min ungdom. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Er fartsvidunderet parkert og fotografen i passasjersetet? Stemningsfullt med flott solnedgang. Grete-tur tror jeg vi kalte dette i min ungdom. Mvh Gunnar Bilen er i fart og jeg er passasjer Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Da får vi vel bare håpe at billen sto stille i gjerningsøyeblikket - eller at en annen satt bak rattet? Tanken om at alt rundt speilet som jo har egen ramme kunne vært fjernet eller rett og slett lagt i svart så det forsvant mot den svarte bakgrunnen er jo der. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Da får vi vel bare håpe at billen sto stille i gjerningsøyeblikket - eller at en annen satt bak rattet? Tanken om at alt rundt speilet som jo har egen ramme kunne vært fjernet eller rett og slett lagt i svart så det forsvant mot den svarte bakgrunnen er jo der. Roar Bilen stod ikke i ro i gjerningsøyeblikket, men jeg var bare passasjer Hvis en lager svart rundt så blir det et helt annet bilde, men det kan jo bli kult det også Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Ser for meg Helene og flagrende hår i denne, må jo være en godt match ? Kreativt utsnitt. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Ser for meg Helene og flagrende hår i denne, må jo være en godt match ? Kreativt utsnitt. Mvh Ragnar Fnis, ja jeg kler sånne sportsbiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg