Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ignorere brukere, men ikke kategorier eller tråder såvidt jeg vet. Er vel bare å bruke ens egen ignore funksjon. Dette er jo naturlig en kategori som det for mange postes mye som ellers regnes som spam. Men så lenge det passer der så er det ikke stort å gjøre noe med. Men si gjerne ifra om noe strider med retningslinjene om man kommer over det.

Lenke til kommentar

Sjitt. Den hadde jeg ikke lagt merke til. MEN, jeg hadde tydeligvis noen kategorier som var merket allerede! Lurer på hvordan de har havnet der!? Kanskje jeg har trykket på et kryss eller noe en gang tidligere.

 

Prekestolen er herved ignorert. Takker! :)

Lenke til kommentar

Passer der? Vennligst utdyp :) Å lage tråder der man bare limer inn et bibelvers er ikke passende. Rune har hvertfall sine egne ord og egne tanker noe jeg synes burde være et krav når man oppretter en tråd der.

 

Prekestolen er en kategori som ikke er meningen å invitere til debatt eller noe. Ja, det bør jo helst være ens egne tanker, men dette er kategorien som skal tillate forkynning og utbrudd i ymse former. Om man velger å ytre sitt utbrudd i form av klipp og lim fra Vakttårnet (bare et eksempel, no names mentioned..) så er det til en viss grad greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...