johanf Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 80% av trådene på førstesiden av forumdelen Prekestolen er opprettet av to stykker. Kan de ikke bare sende meldinger til hverandre istedenfor? Er det noen måte å sette "ignore" på en del av forumet? 1 Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Tror du ikke hensikten deres er å spre budskapet sitt til ikke troende, da er det vel ikke så lurt å bare sende internt til hverandre Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Man kan ignorere brukere, men ikke kategorier eller tråder såvidt jeg vet. Er vel bare å bruke ens egen ignore funksjon. Dette er jo naturlig en kategori som det for mange postes mye som ellers regnes som spam. Men så lenge det passer der så er det ikke stort å gjøre noe med. Men si gjerne ifra om noe strider med retningslinjene om man kommer over det. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Passer der? Vennligst utdyp Å lage tråder der man bare limer inn et bibelvers er ikke passende. Rune har hvertfall sine egne ord og egne tanker noe jeg synes burde være et krav når man oppretter en tråd der. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Forumet trenger sårt en funksjon som gir mulighet til å filtrere ut innlegg fra gitte kategorier fra forsidens "Dette diskuteres nå" feed. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det er bare latskap. Er man interresert i en kategori så kan man bare gå inn der. Et par ekstra klikk har aldri drept noen (egentlig ikke sant, men du forstår hva jeg mener). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Du kan ignorere kategorier som vises på "ubesvarte innlegg" her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=unreplied Og på "nytt innhold" her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums# Bare velg "filtrer etter forum" og merk hvilke kategorier du vil se. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Nei så dæven... Har disse mulighetene alltid vært der? I så fall er det betimelig med et besøk hos øyenlege og mer. Uansett, mange, MANGE takk. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Sjitt. Den hadde jeg ikke lagt merke til. MEN, jeg hadde tydeligvis noen kategorier som var merket allerede! Lurer på hvordan de har havnet der!? Kanskje jeg har trykket på et kryss eller noe en gang tidligere. Prekestolen er herved ignorert. Takker! Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Passer der? Vennligst utdyp Å lage tråder der man bare limer inn et bibelvers er ikke passende. Rune har hvertfall sine egne ord og egne tanker noe jeg synes burde være et krav når man oppretter en tråd der. Prekestolen er en kategori som ikke er meningen å invitere til debatt eller noe. Ja, det bør jo helst være ens egne tanker, men dette er kategorien som skal tillate forkynning og utbrudd i ymse former. Om man velger å ytre sitt utbrudd i form av klipp og lim fra Vakttårnet (bare et eksempel, no names mentioned..) så er det til en viss grad greit. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Nei så dæven... Har disse mulighetene alltid vært der? I så fall er det betimelig med et besøk hos øyenlege og mer. Uansett, mange, MANGE takk. Aner ikke, men tror de har vært der en del år ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå