opå Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jegtrengernyspaceknapperdettnoensomvethvorjegkanfåkjøptentilunder25kr? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 koster ikkje meir enn 50kr for eit nytt tastatur....opn opp tastaturet og sjå om du kan fikse det først. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det er vel ikke selve plastisk knappen som er røker?, det er vel fjøren eller selve knappe funksjonen, 0g da må det vel til ett nytt tastatur, og hvis du ikke har mer en 25 kr, så får du ikke skrive noe frem til du får spart det opp litt mer, eller lån av kompis eller arbeidsgiver Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ehm..bruk underscore eller noe da.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Herregud, dette her er BARE BS folkens! Sjekk ut den andre posten han startet om akkurat det samme. Der greide han å få til space i topicen! Og hvis man trenger space så markerer man det med musen, velger Copy og trykker Ctrl+V når en trenger det! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Herregud, dette her er BARE BS folkens! Sjekk ut den andre posten han startet om akkurat det samme. Der greide han å få til space i topicen! Og hvis man trenger space så markerer man det med musen, velger Copy og trykker Ctrl+V når en trenger det! motsier du deg selv i denne posten nå? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 På en måte, men hvis fyren visste hvordan han kunne få til space ville han jo ha brukt det i hele posten og ikke bare i topic! Så mitt vett sier da til meg at han glemte det ut i den første posten han lagde, og tenkte han skulle være enda mer morsom nå ved å lage en ny hvor han husket på dette. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 tester ut hvordan man kan skrive ved å lime inn mellomrommene det var jammen kjipt.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 neh...å ha mellomrom på utklippstavla funker fint det Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kjøp nytt tastatur da, på tide det kanskje. Rart at du fikk til å bruke mellomrom på denne overskriften da: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=177192&hl= Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hehe. Minner meg om en klage- epost jeg skrev til salige Evercom en gang, om et tastatur med defekt space- tast. For en gangs skyld var de raske med å gi meg erstatningsvare.. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hehe. Minner meg om en klage- epost jeg skrev til salige Evercom en gang, om et tastatur med defekt space- tast. For en gangs skyld var de raske med å gi meg erstatningsvare.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Bruker er permanent utestengt fordi han bare er ute etter å lage tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg