Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å være kort er ingen unnskyldning. Hit the gym!!

1.77 er ikke lavt, når du begynner å nærme deg Tom Cruises høyde kan du kalle deg for kort

Hit the gym? Dude. Hva slags forhåndsdømming er det du holder på med? Sa aldri noe om hvordan jeg så ut. Jeg er rimelig ripped og trener 4 gang i uka. 

Anonymous poster hash: a9f02...8c1

u dient get d joek?

Lenke til kommentar

Ja, så sprudlende og positiv personlighet som du har, er det helt åpenbart høyden som er ditt problem med å få draget på damene.  :roll:

Anonymous poster hash: 82964...5f2

Morsomt at du uttaler deg om min personlighet når du ikke kjenner meg. :) Dessuten elsker jeg hvordan folk på dette forumet skal ta fokus vekk fra topic og heller fronte det DE synes er interessant. Selv om man ikke har det grann erfaring fra noe som helst, så elsker de å skrive. Så lenge de får skrive og være en forståsegpåer, så er de fornøyd.

Lenke til kommentar

Ja, så sprudlende og positiv personlighet som du har, er det helt åpenbart høyden som er ditt problem med å få draget på damene.  :roll:

Morsomt at du uttaler deg om min personlighet når du ikke kjenner meg. :) Dessuten elsker jeg hvordan folk på dette forumet skal ta fokus vekk fra topic og heller fronte det DE synes er interessant. Selv om man ikke har det grann erfaring fra noe som helst, så elsker de å skrive. Så lenge de får skrive og være en forståsegpåer, så er de fornøyd.

Det verste er at personen ikke har baller nok til å koble det til brukeren, ikke skrive som anonym.

Angående at ting blir dratt litt bort så er det ganske vanlig ellers på Internett også, diskusjon.no er på ingen måte unikt :p

Uansett så har du vel egentlig fått svar. Høyde er ikke det viktigste, men når det kommer til datingapp'er så er jo det en smule spesiell måte å få kontakt. Folk er overfladiske til en viss grad, men du kan bli forbauset over hvor enkelt ting kan være selv om man ikke møter visse "standarder" som folk tror er skrevet i stein. Det man gjør er å møte damer i det virkelige liv, å møte folk via nett er teit da det er filter man må igjennom. Er man seg selv og har det gøy så gjelder ikke det filteret, hvertfall i mye mindre grad.

Lenke til kommentar

Det man gjør er å møte damer i det virkelige liv, å møte folk via nett er teit da det er filter man må igjennom. Er man seg selv og har det gøy så gjelder ikke det filteret, hvertfall i mye mindre grad.

Ikke helt enig i at man ikke kan finne folk via nettet, er fult mulig, men da heller via felles interesser enn datingsapper. Jeg har aldri engang prøvd en datingsapp men har møtt maaaange folk fra nettet, inkludert min forlovede, via felles interesser. Er en flott måte å filtrere ut overfladiske folk, hvis de gidder å prate med deg i flere måneder så vet du at de ikke bare ser ditt utseende (jeg er ganske konvensjonell attraktiv og hater tanken på å være noens trofe eller bli brukt seksuelt, så dette er den rette metoden for meg).

Lenke til kommentar

Har skjønt det slik at kvinner velger menn utifra høyde. 

Da har du nok skjønt det feil.

Høye menn har fler partnere, mer sex, fler barn, gifter seg tidligere, gifter seg oftere og tjener til og med mer penger.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Du kan banne på at høyde vil ha noe å si på f.eks. nettdating. Pene jenter får drøssevis med meldinger på datingapper hver eneste dag, og da stiller de krav til "drømmemannen". På samme måte som noen jenter ville utelukket deg om du hadde skjegg, var skallet, hadde gule tenner, rødt hår, fregner, store ører... De stiller store krav nettopp fordi de har så mange å velge mellom. Så foretrekker de en mann som er 10 cm høyere enn seg selv så setter de det kravet.

Møtes dere derimot ute vil helt andre faktorer spille inn. Høyde er gjerne fortsatt et krav, men personlighet får lov å spille en rolle.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner deg bare slik du fremstår her i tråden, og du har siden første post flommet over av bitterhet, berettigelse og butthurt.

"Jenter er for kresne på høyde, de er hyklere og det er derfor jeg ikke får det jeg føler jeg fortjener!" Dette konkluderer du med etter at du har blitt oppmerksom på noen få titalls jenter som har høyde som et datingkriterium.

1. Ingen fortjener noe av andre mennesker. Man tilbyr noe, så leter man etter noen som vil ha det man tilbyr, og som tilbyr noe man selv vil ha.

2. Grunnen til at du (eller noen andre) ikke finner noen, er enten fordi du ikke har noe å tilby, eller at det du tilbyr er søppel.

Jobb med deg selv, finn ut hva som gjør akkurat deg awesome og så vil de som er enige med deg i det ende opp med å bli værende.

Anonymous poster hash: 82964...5f2

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det man gjør er å møte damer i det virkelige liv, å møte folk via nett er teit da det er filter man må igjennom. Er man seg selv og har det gøy så gjelder ikke det filteret, hvertfall i mye mindre grad.

Ikke helt enig i at man ikke kan finne folk via nettet, er fult mulig, men da heller via felles interesser enn datingsapper.

Jeg skrev ikke at man ikke kan finne folk via Internett. Jeg skrev at man må gjennom et filter når det kommer til datingapper, både gutter og jenter.

Lenke til kommentar

Jeg forstår fullstendig hvorfor kvinner vil være i lag med menn som er høyere enn dem. Menn er høyere og sterkere enn kvinner av evolusjon og kvinner er instinktivt er mer tiltrukket av det. Heldigvis så er dagens samfunn lett å overleve og andre faktorer som sosial status, god personlighet og stil teller langt mer enn høyde. Høyde er egentlig kun en bonus. Men her er greien:

På dating, og spesielt på Tinder der man oftest finner høydekrav fra kvinner er det veldig skjevt fordelt av kvinner og menn. I et marked der det handler om etterspørsel og tilgjengelighet som styrer "prisen", og vi vet at det er fordelaktig å være kvinne på Tinder, og kanskje dating generelt. Kvinner kan ta seg råd til å velge, menn kan ikke.

Hvorfor skal en kvinne velge en mann med god personlighet og sosialt vellykket når hun kan velge en mann med god personlighet, sosialt vellykket og høy. Dette leder til at kvinner kan sette et minimumskrav fordi de vet at med litt tålmodighet dukker det opp en mann som fyller kravene. Trist men sant.

Men det samme gjelder motsatt vei også. Kanskje derfor posteren over meg synes høye og flotte menn ofte kommer med douchebaggery holdning av erfaring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...