Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Ennu er det langt til vår - langt til bjørk og lyng i blomstring står var det visst vi omtrent sang på skolen for over 60 år siden. Men flott vinterbilde fra nordnorsk natur. En pitteliten tust oppe i venstresiden kunne kanskje vært klonet bort så jeg spesielt i originalstørrelse. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Et flott landskapsbilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Flott fotografert vinterlandskap , fin komposisjon og med en fin og naturlig fargepalett . Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Flott fotografert vinterlandskap , fin komposisjon og med en fin og naturlig fargepalett . Alec Takk for kommentarer til alle. Min aktivitet her vil variere mye i tiden fremover, avhengig av hva jeg velger å prioritere fylle tilværelsen med. Vil nok uansett titte innom av og til, men uten å kommentere særlig mye - vil jeg tro. Mvh Oddvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg