akelbo Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Blizzards samarbeidsskyter raser forbi nok en milepæl.Overwatch har nå over 30 millioner spillere Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det irriterer meg litt at jeg ikke blir frista av Overwatch... 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det irriterer meg litt at jeg ikke blir frista av Overwatch... Hva med litt Neverwinter i stedet? De rundet nylig 15 millioner spillere. Noe som igjen viser hvor stort fokus det er på mainstream-spill vs "glemte" spill. Mainstream og hype har ingenting med kvalitet eller popularitet å gjøre. Det blir som å sammenligne Justin Bieber med Metallica. En er i nyhetene nesten daglig, en er nesten aldri nevnt noe sted selv når de gir ut et nytt album. Men hvem lager best musikk? Hvem er egentlig mest populær? Exactly. https://www.arcgames.com/en/games/playstation/neverwinter/news/detail/10478713-neverwinter%3A-15-million-players%21 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det irriterer meg litt at jeg ikke blir frista av Overwatch...Hva med litt Neverwinter i stedet? De rundet nylig 15 millioner spillere. Noe som igjen viser hvor stort fokus det er på mainstream-spill vs "glemte" spill. Mainstream og hype har ingenting med kvalitet eller popularitet å gjøre. Det blir som å sammenligne Justin Bieber med Metallica. En er i nyhetene nesten daglig, en er nesten aldri nevnt noe sted selv når de gir ut et nytt album. Men hvem lager best musikk? Hvem er egentlig mest populær? Exactly. https://www.arcgames.com/en/games/playstation/neverwinter/news/detail/10478713-neverwinter%3A-15-million-players%21 Meh, F2P spill kommer alltid til å ha helt sinnsykt oppblåste tall da det krever ingenting å registrere seg. Det er derfor langt større når et spill som faktisk koster endel får såpass mange spillere. Overwatch ligger an til å bli blant de mestselgende spillene til PC ever. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå