Gunnar Fagerli Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Snart sommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Tror jeg ville kutta himmelen Ca. 1 cm. over det Ca. 1 cm brede som går tvers over bildet. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Tror jeg ville kutta himmelen Ca. 1 cm. over det Ca. 1 cm brede som går tvers over bildet. Roar Fornøyd med dette rett fra kamera tatt ca. kl.13.00 og sendt kl.14.00 til NRK. NRK satte pris på det. Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Absolutt fin skildring fra den gang NRK båten var i Kr.Sund. Teknisk er det også fint. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Absolutt fin skildring fra den gang NRK båten var i Kr.Sund. Teknisk er det også fint. Mvh Fredrik Takk Fredrik! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Flott bilde av den gamle hurtigrutebåten nå i NRK's sommertjeneste . Et kutt i toppen ? -kanskje , men ikke så mye som foreslått . Derimot kunne jeg ha tenkt meg å beskjære bort båten som er på vei ut av bildet i venstre kant og båten som er på vei inn i bildet i høyre kant . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Flott bilde av den gamle hurtigrutebåten nå i NRK's sommertjeneste . Et kutt i toppen ? -kanskje , men ikke så mye som foreslått . Derimot kunne jeg ha tenkt meg å beskjære bort båten som er på vei ut av bildet i venstre kant og båten som er på vei inn i bildet i høyre kant . Alec Takk for konstruktiv kritikk Alec! Jeg tror jeg beholder det slik det ble vist på NRK. Dette er jpeg rett fra kameraet med manuell hvitbalanse kun kuttet fra 853 til 720. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg