Chromos Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Hei! Har du i din barndom blitt skremt til biter av Hufsa fra mummitrollet (Eller fortsatt blir det)? Liker du skrekk? Da har jeg endelig funnet et scary ass spill med Hufsa som jeg ikke klarer å slutte å spille Her er link til "Mörköpeli": http://www.vtvstudio.net/morkopeli Spillet går ut på å finne den gjemte rubinen som Sniff og bringe den tilbake til startpunktet, med Hufsa i hælene. Om du har spilt Slenderman på pc så er det samme opplegget, du går rundt med lommelykt som har begrenset levetid men den genererer strøm når det er slått av. Du har også 3 bluss som du kan legge fra deg og plukke opp når som helst for å enten lyse opp mens lommelykten lades eller for å lettere finne frem til startepunktet. Når Hufsa er i nærheten kommer den klassiske musikken hennes frem til hun enten tar deg eller du får litt avstand fra henne. Screenshots i linken over I 2 player er opplegget det samme, bare at en spiller som Hufsa og en som Sniff, men for å spille sammen må man mest sannsynligvis forwarde port 12850, for den som kan litt om data (noe jeg kan veldig lite om) Jeg er usikker på om dette innlegget går imot retningslinjene her, og for å sitere utviklerne av spillet "We're fully aware that we don't have the legal rights to use this intellectual property. However we consider ourselves as hard-core Moomin fans and wanted to make this game about the Groke and not any other monster. Så om dette går imot reglene her så er det bare for moderator å slette innlegget, jeg fant ikke dette spillet på youtube eller noe annet sted, så jeg ville bare veldig gjerne dele dette med verden =) Ps: Om du laster ned spillet å vil spille 2-player og kan forwarde en port så er det bare å sende mld så tar vi noen runder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå