Gå til innhold

verdt å vente på T630?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som du vil egentlig...

de er ganske like men t630 er på en måte "forbedret" fra t610 (satans Sony Ericsson for at de ikke gjorde noe med minnet)

t630 er også tynnere...

t630 vil sikkert ligge på rundt 3500 kr. ved lansering og etterpå "stupe" litt ned.... og legge seg på rett under 3000 lappen ;)

Lenke til kommentar

gå for en t610 du.

fikk min for 2450 ny uten abb.

så kan så selge den uten det store tapet, men tror ikke det blir aktuelt.

har ikke opplevd noe problem med skjermen, men må sies at det ike har vært mye sollys. Men den takkler sterke spotlamper og andre skarpe lys ok.

synes ikke en t630 er verdt et prispåslag på 500kr når den kommer. + at jeg liker t610 formen bedre...

Det kommer alltid noe nytt, hvis du alltid venter på det nyeste så får du aldri kjøpt.

Lenke til kommentar

Det kommer alltid noe nytt, hvis du alltid venter på det nyeste så får du aldri kjøpt.

sånn tenker jeg og...

men tenker på skjermen på T610 er så dårlig så mange sier. og Z600 er altfor stor og stygg. så T630 virker midt i blinken.

Men T610 er stiligere enn T630.

er skjermen på T610 så dårlig?

Lenke til kommentar

sånn tenker jeg og...

men tenker på skjermen på T610 er så dårlig så mange sier. og Z600 er altfor stor og stygg. så T630 virker midt i blinken.

Men T610 er stiligere enn T630.

er skjermen på T610 så dårlig?

syntes bare t630 virket litt fjortis og sukkertøyaktig ut.

Begynner å bli gammel hehe.

Men har lest at skjermen er bedre, men på den annen side så har ikke ikke opplevd noe problemer med t610 skjermen. Finner vel ikke ut det før om 5mnd, eller om det blir en sydentur etter jul.

Uansett så er det opp til deg om det er verdt et prispåslag på 500-1000kr.

Du kan jo alltid vente en mnd eller 2, etter t630 lanseringen når prisen kan synke. Grunnet informasjon om en ny og forbedret t650 som kommer om noen mnd. hehe.

Men må si at dette er min første nye mobil siden jeg kjøpte en ericsson gf788 ny.

Liten overgang ja...

Lenke til kommentar
Men må si at dette er min første nye mobil siden jeg kjøpte en ericsson gf788 ny.

det er nok en grunn til at du ikke bryr deg så mye ja :roll:

har du ikke hatt en annen mobil???

ps. den mobilen var bra :p hadde en selv :yes:

kom den ikke i '97/98 da??? :roll:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

det er nok en grunn til at du ikke bryr deg så mye ja :roll:

har du ikke hatt en annen mobil???

ps. den mobilen var bra :p hadde en selv :yes:

kom den ikke i '97/98 da??? :roll:

Den siste tlf jeg kjøpte ja. hmm 97\98. er den virkelig 5 år gammel hehe.

Uansett så var det en super tlf for tiden, og størrelsen kan i dag også sammenlignes med de minste hehe.

Men har selvfølgelig brukt noen andre.. men gf788 var min private.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...