Moerk Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Årets siste snøfall? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 selv om man begynner å bli lei snøen, så må man jo bare innrømme at vinterlandskap er vakkert da. flott fanget Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Årets siste snøfall er jeg usikker på om vi har hatt.....tiden får vise. Flott bilde, usikker på om jeg foretrekker dette uten husene/gården eller ikke, viser vel Norge slik det er på vinteren, unnskyld våren Mvh Pål Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Årets siste snøfall er jeg usikker på om vi har hatt.....tiden får vise. Flott bilde, usikker på om jeg foretrekker dette uten husene/gården eller ikke, viser vel Norge slik det er på vinteren, unnskyld våren Mvh Pål Hei, sender versjonen du etterspurte. Den er ikke ferdig ryddet og pyntet, men gir deg vel et intrykk av hvordan scenen fortoner seg uten bebyggelse? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Praktfullt vinterbilde, som virkelig kommer til uttrykk på UHD-skjermen. Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hei igjen Se der ja Begge har sin sjarm, men for meg er versjon 2 uten bebyggelse best, ingen distraksjon fra norsk natur på sitt beste. Andre har helt sikkert sin mening om dette, og det har de lov til, heldigvis Mvh Pål Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Bærre lækkert holder lenge her både med og uten hus. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Takk for kommentarer til alle. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 kjempe fine panorama bilder. V1 like jeg best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg