Gaardon Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Hei jeg ser etter et lydkort til min pc. Sliter med statisk "buzzing" når jeg snakker i mic på pcen min. Har 2 mikrofoner så er rimelig sikker på at det er det integrerte lydkortet. Har et Msi Gaming 970 hovedkort. Ønsker helst et usb lydkort men alt av anbefalinger vil bli vurdert Trenger heller ikke være nyeste hardware er mer opptatt av at det fungerer. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 er jo bare å søke på ebay, så finner du garantert noe til under en 50-lapp inkl frakt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Du må sannsynligvis ha en sånn i mellom for å få bort støyen: www.aliexpress.com/item/NEW-1PC-3000Kv-USB-Isolator-power-supply-isolation-USB-to-USB-audio-signal-isolator/32775369393.html Kombinert med denne hvis du bare trenger en enkel mic-inngang og stereo ut funker dette mye bedre enn de mest vanlige integrerte løsningene fra Realtek (har ikke testet ALC1150 som du har): www.ebay.com/itm/5-1USB-to-3-5mm-Audio-Adapter-PC3D-Sound-Card-mic-headphone-Jack-Stereo-Headset-/371571425160 1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Kan du forklare buzz-problemet litt nærmere? Hører du buzzing i hodetelefonene dine når du snakker i mikrofonen, eller hører de andre buzzing fra din mic? Bruker du mikrofoninngangen foran på kabinettet, eller inngangen bakpå hovedkortet? 1 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Kan du forklare buzz-problemet litt nærmere? Hører du buzzing i hodetelefonene dine når du snakker i mikrofonen, eller hører de andre buzzing fra din mic? Bruker du mikrofoninngangen foran på kabinettet, eller inngangen bakpå hovedkortet? Nei det er kun andre som hører det. Hører det også hvis jeg tar opptak. Alt er koblet i bak på pcen. Har testa Mikrofonen både på Windows og andre linux pcer og det ser ut som det fungerer smertefritt har også testet andre mikrofoner på denne og da "buzzer" det i de også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Endte selv med usb mic, var ikke noe løsning med mindre man skrur ned mikrofon boost og mic volume, altså ikke ha den på 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå