Neo_mandal Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Nå har jeg installet rasppoe og prøver å få det til å fungere, men det virker jo som om det bare virker ved bruk av vanlig modem, og ikke adsl. for å sette opp en internett tilgang må jeg jo trykke inn et telefonnummer... kan noen være til hjelp her? Takker for hurtig svar. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Regner med at du har gjort alt riktig da du mekket protokkelen der. Har du også kjørt den filen som var med, som du skal kjøre etter at du har mekket protokkelen og restartet maskinen? Prøv det! Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Det fungerer svært bra på ADSL, der er bare og følge readme-fila fra punkt til punkt, så kan du ikke gjøre feil Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 jaja, har fulgt alle anvisninger. det ligger en shotcut på skrivebordet som jeg skal bruke. men der står det at man skal skrive inn et tlf. nr...... hva i all verden gjør jeg?? Lenke til kommentar
Prox Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 ikke srkiv inn det ***** phone nummeret Lenke til kommentar
jlianes Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Prox har den mest idiotiske signaturen jeg har sett!! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Protokkel???? :smile: Lenke til kommentar
chico63 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei du,bruker selv raspppoe med ADSL fra Telenor og prøvd den både på Me og win2000,fungerer utmerket.Det stemmer at du skal få opp tilkoblingsboksen akkurat som om du skal koble opp med modem,men dette skal bare være en falsk oppkobling for å kunne bruke raspppoe.Lag tilkoblingen og kall den hva du vil og tlf f.eks 123456 Trykk start/kjør og skriv rasppoe,boksen som kommer opp trenger du ikke gjøre noe med,du har nå laget en tilkobling,eventuelt kan du kjøre query hvis du vil. Håper dette oppklarte problemet. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 21:01, jlianes skrev:Prox har den mest idiotiske signaturen jeg har sett!! Syns den var råstilig jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå