Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ser for gammel ut, er for ung

Anbefalte innlegg

Noen som har tips her? Er generelt veldig flink til å sjekke opp jenter, og selvtilliten er skyhøy, og vet jeg ser bra ut og slikt. Er absolutt ikke en selvdigger, er en helt ordinær person, lastebilsjåfør for å være nøyaktig. 20 år gammel, hatt mer enn nok jenter i sengen, men det er der det holder seg.

Men nå også begynner bare et ligg å bli vanskelig. Jeg ser for gammel ut for jenter på min egen alder, og jeg ser/er for ung for jenter som er litt eldre. Så hva gjør jeg da? Både seksuelt og seriøst har det blitt en del vanskeligere på grunn av trening nå, da jeg ser enda større og voksnere ut. Ser ut som jeg er rundt 25-26.

Ligge kan jeg med alt ned til 17 spør du meg, men når det gjelder noe seriøst som jeg jo egentlig vil, så er ikke noe under 24-25 tiltrekkende. Er for moden og framtidsrettet til å kunne vært med noen som går på skole og skal feste og drikke. Hvordan i all verden finner jeg noen, da?

TL;DR for gammel for jenter på min alder, for ung for eldre jenter, hva gjør jeg galt?

Anonymous poster hash: 70037...e99

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, med blandet suksess. Endte opp med følelser fra begge parter etter å ha hatt sex og møtt noen ganger med ONS som utgangspunkt, så hun sa stopp kun på grunn av alder og stakk meg i hjertet for å si det slik. Dog en veldig fin opplevelse med en 30 åring, både sexen, samtalestoff, modenheten, at vedkommende har sted og jobb og alt slikt. Så jeg faller egentlig kun for folk som er eldre; det yngste jeg har falt for med følelser er 1 år eldre enn meg. Jeg klarer ikke se for meg forhold med jevnaldrende. (Da snakker jeg om +/- 3 år) da jeg ser fram til en tid med hus, barn og jobb. Trenger noen som har stygge bilder på Facebook, og holder meg i armen på shopping istedenfor å trenge likes og leie hender overalt.

Lenke til kommentar

Har du testet eldre damer? Det er jo en fin alder å lære av damer med erfaring. Type 30-45 år gamle damer.

Helt enig, test gjerne ut eldre damer. Det som er så merkeligt er at dette er akseptert. Hadde det vert andre veien, at 45 år gamle menn sjekker opp 20 år gamle damer så er man en gammel gris og det er plutselig totalt uakseptabelt.

Anonymous poster hash: 5cd75...19c

Lenke til kommentar

Er jo flust av desperate alenemødre rundt trettiåra. Logg på hva som helst datingside.

Om du vil ha eldre (enn deg) damer som IKKE har barn, så blir det verre. Da får du bare være tålmodig.

Ta for eksempel Oslo, der viser statistikken at folk flest (både kvinner og menn) får førstegangsbarn i 30-årene. På landet og bygda viser statistikken at de fleste får barn i 20-årene. Så det kommer litt an geografien og hvor ts befinner seg. 

Så ts bør kanskje bo i en av storbyene i Norge. Der er det ofte mange single kvinner i alle aldre. Men ts sitt problem blir jo størst mtp. å finne en kvinne i en av disse byene som vil stifte barn, hus og familie med han.. Det tror jeg blir verre.

Anonymous poster hash: 1fd2c...351

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er jo flust av desperate alenemødre rundt trettiåra. Logg på hva som helst datingside.

Om du vil ha eldre (enn deg) damer som IKKE har barn, så blir det verre. Da får du bare være tålmodig.

Hah, ja særlig. Damer rundt 30 som ikke har barn er totalt rugeklare og hopper omtrent på hva som helst. Kan du leve med gnålet om barn og babyer, så er disse damene flotte å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar

Hah, ja særlig. Damer rundt 30 som ikke har barn er totalt rugeklare og hopper omtrent på hva som helst. Kan du leve med gnålet om barn og babyer, så er disse damene flotte å ha med å gjøre.

Damer hopper aldri over hva som helst ;) Word on the street er jo at 30-åringene er mer klar for barn og ser mer etter en familiemann enn 20-åringer. Og det betyr jo det motsatte av hva som helst..De er mer kresne.

Anonymous poster hash: f15af...9f9

Lenke til kommentar

Har prøvd alt fra 1999 til 1985. Mest 1996, og litt mellom 90-94, der jeg trivdes aller best med sistnevnte. Koselige, men voksne dates, koselige, tullete men forsatt voksne holdninger og samtaler, og syn på livet... jo eldre jo bedre jeg har kommet overens hittil ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...