Isoli Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Nå gruer jeg meg så intenst.. Føler ikke jeg har oversikt over faget, og kjenner nervene er på høyspenn! Om 5 dager skal jeg ha muntlig eksamen i historie.. Har du noen tips til meg? Føler ikke at jeg forstår noe som helst her og er redd for å stryke... Gjør jo det altså, men jeg har null kontroll.. Holder også på å skrive en oppgave om Lenin, føler det er så mye å sette seg inn i og alt er bare uoverkommelig.. Hjelp mottas med stor takknemlighet! <3 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Begynn med hovedlinjene, få litt overordnet oversikt over pensum. Hvilke perioder i historien omhandler pensum? Hva er viktige hendelser? Noen navn, steder, kriger, organisasjoner , årstall som stikker seg ut (eks. dannelsen av FN)? Endringer i samfunnsstruktur (føydalsamfunn -- kommunisme etc.) Har du hovedlinjene (oversikten), har du også knagger å henge enkelthendelser på. Lykke til! Lenke til kommentar
Isoli Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Tusen takk for gode tips Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Vi har oppstått fra ambøene, og vi har ikke kommet så mye lenger. Vi slåss og dreper for ressursene akkurat som de gjorde. The end. Den får du sekser på. Lenke til kommentar
Isoli Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Vi har oppstått fra ambøene, og vi har ikke kommet så mye lenger. Vi slåss og dreper for ressursene akkurat som de gjorde. The end. Den får du sekser på. Morsom du 1 Lenke til kommentar
Isoli Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Hvordan gikk det? Ikke bra Får prøve igjen til høsten.. Merket at jeg har lest på helt feil måte.. Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Leit å høre. Det går nok bedre når du får lest god tid i forveien ja :-) Lenke til kommentar
Isoli Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Leit å høre. Det går nok bedre når du får lest god tid i forveien ja :-) Ja krysser fingrene for det. Ble tipset om boken "Å forstå historie", så ender nok opp med å kjøpe den og Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) Håper ikke mitt lille dårlige innslag bidro negativt ^^ Og håper du klarer det neste gang. Du prøvde i hvert fall! Man lærer av alt. Endret 9. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Isoli Skrevet 10. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2017 Håper ikke mitt lille dårlige innslag bidro negativt ^^ Og håper du klarer det neste gang. Du prøvde i hvert fall! Man lærer av alt. Hehe Neida det gjorde ikke det Takk for det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå