PaulieMan75 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Solnedgang i panorama Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Bildet er tatt fra Herøy. Ikke langt fra sentrum. Dønnamannen, Seven Sisters, til høyre ser vi Sømna og Vega. Noen av landets fineste områder har du fåt med deg her. Skulle gjerne ha hatt deg litt høyere oppe, Da hadde oversikten blitt enda bedre og du kunne også redusert litt på himmelen. Er det et vanntårn vi ser til høyre? Hilsen Oddvar Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Takk Oddvar - du har så rett, er på Langåsen og ser i retning mot sentrum på Herøy (Nordlands-utgaven), vanntårn er det også helt til høyre, måtte neste ha det med for å få med Vega og Søla. På Herøy er det litt vanskelig å komme høyt (Høyeste punktet er ca 120 moh) - kan være at jeg legger ut et bilde fra Dønnamannens topp på et senere tidspunkt, enda litt bedre utsikt derfra Mvh Pål Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Klikket linken, og fram kom et praktfullt bilde; fra vår nordlige landsdel. Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Klikket linken, og fram kom et praktfullt bilde; fra vår nordlige landsdel. Takk skal du ha Trond. Vi har fantastisk natur i Norge (ikke bare i nord), men jeg er nå engang innfødt nordlending og da er det visse områder jeg liker bedre enn andre mvh Pål Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Her ville jeg fjerna elementet ute i høyrekanten som bryter med resten. Faktisk så tror jeg du ville få et flott bilde ved å fjerne siste tredelen av bildet mot høyre. Moerk nevner himmelkutt og jeg er enig - du kan kanskje ta så mye som halvparten. Flott lys og farger i bildet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg