#TeamBenbjo Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ønsket lag: Cech Gabriel - Koscielny - Holding Chambo - Coquelin - Xhaka - Monreal Özil - Alexis Welbeck Trodde aldri jeg skulle sette opp Coquelin i en ønsket ellever igjen, men han så ut til å fungere greit i 3-4-3 mot Leicester, og i dag er vi nødt til å være bunnsolide defensivt og håpe at trioen på topp klarer å skape noe på egenhånd. Welbeck har også sett langt bedre ut i den nye formasjonen enn Giroud har. Fornøyd med ett poeng i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Er Kos definitivt spilleklar? Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Trente i går, så antar det. Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Er Coquelin i startellveren så blir det tap, for han er ikke god nok. Coqoelin har nåd sitt toppnivå, når han kommer til kort, som han ofte gjør i disse store kampene. Så bruker han overfall og nedsparking for manglende kompetanse, Jeg mener kampen for to år siden er et er godt eksempel på hva resultatet med Coquelin på banen kan bli. Det ble vel 2-2 og det er ikke god nok i kveld. Endret 30. april 2017 av Erlend Bjelland Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Vi trenger en hard midtbane. men trur nesten Dembele/wanyama dominerer oss uansett hvem vi setter på midten Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Håper Tottenham vinner. Endret 30. april 2017 av oOF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Det blir en historisk dag i dag. Markerer det definitive maktskiftet i London. Og det på WHL. 3-0 Kane, Eriksen og Alli. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 0-3 Alexis, Welbeck og Holding 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Det blir en historisk dag i dag. Markerer det definitive maktskiftet i London. Og det på WHL. 3-0 Kane, Eriksen og Alli. Du gleder deg ja. Definitivt maktskifte pga de for første gang på 20 år har en bedre sesong? 1 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Glemmer aldri maktskiftet i Liverpool i 2012. Historisk! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Fint om Tottenham vinner Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg sliter med å se hvordan Arsenal skal slå Tottenham i dag. Til tross for seier i de to siste for Arsenal er det noe som ikke er der det skal være spillemessig. Har sett ut som et lag med 11 random spillere i store deler av sesongen, mens Tottenham har vært et kollektiv på et helt annet nivå og har et vanvittig momentum med best form i PL på de siste 10. Tottenham er i sitt livs form. Spiller fantastisk og kanskje best i PL når de har dagen. Det er siste NLD på White Hart Lane som også kan prege motivasjonen inn til kampen. At det markerer et maktskifte er jeg uenig i, men det kan fort bli en demonstrasjon av Tottenham hvis Arsenal ikke møter opp. Det kreves en kamp langt over det jevne som er levert i PL denne sesongen for at dette skal gå veien. Jeg håper denne posten blir gjort totalt til skamme med en gjennomføring av laget som er verdig fansen og klubben. Men jeg kan ikke si at jeg ser hvordan det skal skje. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Det verste som kan skje er at Chelsea avgir poeng i dag. Da er Spurs plutselig bare 1-2 poeng bak. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jaha? Du tror ikke Spurs får ekstra blod på tann når de ser at de kan ta et stort jafs på Chelsea? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Pedro med mål for Chelsea nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Grusomt lag. Ramsey, Xhaka, Gibbs og Giroud... Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Middlesbrough tar ledelsen igjen mot City. Står dette, har vi "alt" å spille for idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå