htyske Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg har en iPhone 7+, og har den siste måneden (minst),hatt problemer med at det går fryktelig tregt å laste nettsider når jeg er tilkoblet WiFi. Nettet fungerer greit på Apple tv og pc,men på mobilen ender jeg i mange tilfeller å måtte skru av WiFi og bruke mobildata i stedet. Tok opp opp problemet i et Apple forum på Facebook,og det var flere med samme problem. Fikk tips om å nullstille nettverksinnstillinger,uten at det hjalp. Har iOS beta 10.3.2. Noen med lignende erfaring /forslag til løsninger? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Du bruker beta, ikke gjør det om du ikke er forberedt på problemer. Ta kopi av bilder etc og foreta en ren reinstallasjon, IKKE gjenopprett. 1 Lenke til kommentar
htyske Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Av de andre med samme problem så var det kun jeg og en til med beta-versjon. Er brått ikke sikker på at det er problemet. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Burde uansett ta en gjenoppretting. Ellers: "How to Fix iOS 10.3.2 Beta Wi-Fi Problems While using the iOS 10.3.2 beta we’ve noticed issues with Wi-Fi to LTE handoff on the iPhone. This is a common issue and one we’ve seen occur on many iOS beta updates. If your device is having issues switching from Wi-Fi to cellular data, try toggling Airplane Mode on and off to see if that fixes the issue going forward. If this doesn’t work, head to Settings and turn Cellular Data to Off. Flip Cellular Data back on and see if that fixes the issue." Endret 30. april 2017 av Woods Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå