Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ensom svane... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Den har antagelig mista maken sin for de pleier alltid å være to da svaner gjerne er blant de som holder sammen i par for livet uten at jeg skal påstå at det ikke finnes unntak. Grei serie dette. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Gode, skarpe bilder ... liker hele serien Mvh Torhild Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Hei, Alec. Skarpe bilder, og en fin bildeserie, men lysforholdene er ikke optimale, - kanskje kunne Photoshopverktøyet "Høylys / skygger" vært brukt eller brukt mer offensivt. Svanens delvis grå fjærdrakt kan tyde på at den er nær ett år gammel og ikke helt voksen ennå. Det er mulig at foreldre og evt. andre søsken er i nærheten. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 ja som Albert sier, dette er nok en ungfugl da den er delvis grå. For øvrig er mange av disse ringmerket så gå gjerne inn å rapporter hvor og når du så den. da får du også mer info om hvor den har vært etc etc fin serie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar , Torhild , Albert og Knut ! Det var ett utfordrende lys og jeg har redusert høylyset og tyst opp skyggene , vet ikke om det blir så mye bedre av å dra mer i spakene . Det er som Albert sier en ungfugl og den har vært stort sett alen svane i hele vinter . Andre svaner har vært innom og flydd videre men denne er blitt værende . Alec Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Er det fra østensjøvannet? Og såfall så er det kanskje den som er ringmerket e002 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Er det fra østensjøvannet? Og såfall så er det kanskje den som er ringmerket e002 Hei Knut ! Dette bildet er tatt ved Ortunvannet i Fyllingsdalen utenfor Bergen . Det med å sjekke ringmerkingen vil ikke jeg begi meg ut på . Men kanskje det er noen som greier det . Har også hatt besøk her for et par år siden av en ensom Mandarin and , den var her noen uker og så fløy den videre . Alec Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Er det fra østensjøvannet? Og såfall så er det kanskje den som er ringmerket e002 Hei Knut !Dette bildet er tatt ved Ortunvannet i Fyllingsdalen utenfor Bergen . Det med å sjekke ringmerkingen vil ikke jeg begi meg ut på . Men kanskje det er noen som greier det . Har også hatt besøk her for et par år siden av en ensom Mandarin and , den var her noen uker og så fløy den videre . Alec Det er egentlig bare å se hva det står på ringen på beinet. Også registrere det på denne siden: http://www.ringmerking.no/cr/default.asp?crside=rapportere Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Slutter meg til Alberts gode kommentar. Ha en fin 1.mai! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Er det fra østensjøvannet? Og såfall så er det kanskje den som er ringmerket e002 Hei Knut !Dette bildet er tatt ved Ortunvannet i Fyllingsdalen utenfor Bergen . Det med å sjekke ringmerkingen vil ikke jeg begi meg ut på . Men kanskje det er noen som greier det . Har også hatt besøk her for et par år siden av en ensom Mandarin and , den var her noen uker og så fløy den videre . Alec Det er egentlig bare å se hva det står på ringen på beinet. Også registrere det på denne siden:http://www.ringmerking.no/cr/default.asp?crside=rapportere Den har ikke vært på land når jeg har vært der og jeg hopper ikke ut i vannet for å undersøke . Dette får de gjøre som kan slikt . Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Slutter meg til Alberts gode kommentar. Ha en fin 1.mai! Mvh Gunnar Hei Gunnar ! Takker or hyggelig og positiv kommentar ! En fortsatt fin 1.mai til deg også . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg