Tailzo Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Kan jeg bruke en vanlig usb-c kabel + usb til strømkontakt-adaptoren til for eksempel iphone? Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg jobber på supply og har brukt en Usb-c kabel kjøpt på elkjøp og samsung kontakten min. Det har fuket det, lader noe tregt da. Aner ikke om det er skadelig på noen måte, å ikke bruke orginalt fra Nintendo men jeg har ihvertfall ikke merket noe til nå. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Helt fint å bruke en vanlig usb-c-kabel og en telefonlader, men det vil lade fryktelig sakte. Strømadaptret til Switch gir vel 3.6A, eller noe, mens en telefonlader gir 1A, og en iPad/tablet-lader gir 2.4A. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Original Switch lader gir 2,6A /1,5A. iPhone laderen du har bilde av gir 1A, og vil derfor lade betraktelig tregere. Det går dog helt fint å lade via disse kildene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Finnes forøvrig haugevis av andre enheter med USB C, og deres ladere vil ofte lade med full hastighet. Det gjelder f.eks laderen til både Lumia 950 XL og Moto Z Play, de to jeg har med USB C. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Så hvis jeg har ipad og iphone, så vil ipad-usb-adaptoren lade raskest? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Så hvis jeg har ipad og iphone, så vil ipad-usb-adaptoren lade raskest? Ja, men fortsatt ikke med full effekt. USB A går ikke over 12W, USB C kan gå mye høyere Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 5. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg har testet med den siste løsningen (sub-c + ipad strømadaptor), og det fungerer godt nok for en superbillig ekstralader Da har jeg en på soverommet, en på jobben (Jeg spiller alltid på bussen til jobb) og dockingstasjonen hjemme i stua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå