Albert Andersson Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Grønnfink i februar ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg er så imponert av dine bilder, her har du ett kjempe bra bildet også. Skarp og veldig bra komponert. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Topp fra deg som alltid , skarpt med flotte farger og topp bakgrunn . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Jeg er så imponert av dine bilder, her har du ett kjempe bra bildet også. Skarp og veldig bra komponert. Hei, Jimmyag. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Topp fra deg som alltid , skarpt med flotte farger og topp bakgrunn . Hei, Lasse. Mange takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Hei man, Albert. Flotters grønnfink, nice greenfich, a nice peace of work than Mvh Leif, hunting spring birds Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Helt perfekt Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Bildet er vel OK, - kanskje bra, også, men det er nok et stykke igjen til det perfekte, - men det er det vi strekker oss mot. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Hei man, Albert. Flotters grønnfink, nice greenfich, a nice peace of work than Mvh Leif, hunting spring birds Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Nydelig , vakker fugl , fint komponert med flott skarphet lys og farger samt en fin dus bakgrunn . Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Nydelig , vakker fugl , fint komponert med flott skarphet lys og farger samt en fin dus bakgrunn . Alec Hei, Alec. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg hadde bare en i vinter, men nå har resten av kranglefantene dukka opp også. Skal jeg pirke så tåler den vel 6-8 mm kutt i høyrekanten for å unngå hjørnet oppe selv om jo mesteparten her går ut på høyre ramme. Å dømme etter profilbildet så bruker du ikke noe å barbere deg med så da slipper denne unna selv om den er skarp nok til det. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Jeg hadde bare en i vinter, men nå har resten av kranglefantene dukka opp også. Skal jeg pirke så tåler den vel 6-8 mm kutt i høyrekanten for å unngå hjørnet oppe selv om jo mesteparten her går ut på høyre ramme. Å dømme etter profilbildet så bruker du ikke noe å barbere deg med så da slipper denne unna selv om den er skarp nok til det. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Jeg har gjort som du foreslo, og jeg burde nok ha tenkt på dette selv. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 flott og nydelig. igjen ett bilde i høy klasse dette Albert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 flott og nydelig. igjen ett bilde i høy klasse dette Albert Hei, Knut Sunshine Sørli. Tusen takk for nok en hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Praktfulle farger og detaljer på denne "modellen" som er fanget i beste positur. Blir aldri trett av å betrakte bakgrunnen til bilder tatt med tele. Ække bare å få til med kompaktkamera eller mobil.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Praktfulle farger og detaljer på denne "modellen" som er fanget i beste positur. Blir aldri trett av å betrakte bakgrunnen til bilder tatt med tele. Ække bare å få til med kompaktkamera eller mobil.. Hei, Trond Olav. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Som du skriver, så vil et godt teleobjektiv bidra til å gi bakgrunnen en uforstyrrende uskarphet som er behagelig å betrakte, - en karakteristikk man har valgt å kalle fin "bokeh". Tamron SP 70-200mm F / 2.8 DI VC USD er kjent for denne egenskapen, og er for meg det foretrukne valg ved fotografering av småfugler. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg