Gå til innhold

Audio technica ATH-ADG1X. Skal kvalitet høres så "dårlig" ut?


Anbefalte innlegg

Hei. Vil bare først si at jeg ikke er noe ekspert på lyd og trenger virkelig input fra noen Audiofile.

 

Har opp igjennom årene hatt en del headsett og det har som regel gått i rene "gaming-headset" fra Steelseries, ligitech o.l. Etter mye research hadde jeg lest utallige innlegg om hvor "dårlig" gamingheadsett egentlig er, og etter mange anbefalinger gikk jeg til innkjøp av et Audio technica Adg1x som skal være et flaggskip og kvalitetsprodukt skrytt opp i skyene av alle som kan lyd.

 

Det er bare å komme med inspill, men MAKAN til en kjedelig, flat, livløs, bassløs og skjærende unnskyldning for en lyd jeg fikk presentert inn i øret da jeg satt dem på meg. Er det virkelig meningen at "krystallklar", "perfekt gengitt"-lyd skal høres ut på nivå med høyttalerene på min iPhone SE? Er som å gå fra TV med hjemmekinoanlegg til å gå til de innebygde TV-høyttalerne. Frister mer å ta på seg mitt gamle siberia V2... som sakt så kan jeg ikke noe om "highs" eller "lows" og alt det tekniske som visstnok skal være så fantastisk, men jeg har da ører. Jeg har også et ATH m50x og disse har helt fantastisk lyd som bare treffer rett i sjela. Jeg klarer bare ikke fatte at "kvalitet" skal høres ut slik Adg1x gjør. Meget skuffet over hva som defineres som bra lyd i denne allerede tvistede verden isåfall.

Endret av Mashux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...